Kodiaq ramen tinten

CDK

Forumguru
Jij ging ook je voorruit doen toch? Als de ruit er uit gaat (is bij jou niet het geval dacht ik) dan moet de camera van lane-assist opnieuw gekalibreerd worden, dit kreeg ik vandaag te horen van @ertromp. Dit wat dus een weetje ;)

Een tip heb ik ook nog wel, ik heb diverse auto’s ervaring met het tinten dmv folie. Als de folie tot bovenaan de zijruiten zit en is afgevijld op de ronding van het glas wil het na verloop van tijd wel eens lelijk worden / los laten. Ik laat daarom altijd de de rand snijden ipv vijlen en dan een 5 tal mm onder de bovenrand. Als de ramen dicht zijn zie je daar overigens niets van.
 

vdam

Nieuw lid
Ben ook wel benieuwd wat dit kost voor de achterruit en de achterzij ruiten
Heb eigenlijk een beetje spijt dat ik het niet als optie heb genomen origineel vanuit de fabriek.
Mocht iemand nog een goede weten voor een redelijke prijs ben ik ook wel geïnteresseerd
 

CDK

Forumguru
Qua kosten kan je ongeveer uitgaan van 250,- voor de achterruit en de achterste zijruiten, 350,- voor alles behalve de voorruit en 550,- voor alle ramen inclusief de (verboden) voorruit.
 

vdam

Nieuw lid
Hoi Corne,
Dank voor je snelle reactie ga morgen ff bellen met LRS uit Hendrik Ido Ambacht zoals hier ook genoemd wordt. Kom uit amsterdam dus dat is een uurtje sturen maar dat maak niet uit met de beer.Ga voor een beetje ervaring en volgens zijn website zit dat wel goed.
Thanks Guus
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Ga je nou echt je voorruit er al uitlaten snijden, @Corné de Kluijver? Dat zou ik echt nooit doen ,als het niet noodzakelijk zou zijn. Als je alle overige ruiten laat tinten "lijkt" de voorruit ook al wel donkerder.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Dat is wel het voornemen @s-line :jaja:
Niet alleen voor het mooi overigens, met mijn lengte zijn zonnekleppen onbruikbaar en ben een hoofdpijn mannetje (letterlijk en / of figuurlijk, dat mag je zelf invullen) en extreem lichtgevoelig, een zonnebril is dan meestal niet afdoende.
 
Bovenaan Onderaan