Kodiaq motor 2.0 TDI 150 PK - Koppel?

ena

Forumguru
Bedankt voor de info. Ik zag trouwens een bedrijf X Performance in België die zeeeer voordelig chip tuning aanbiedt momenteel (ja, voor alle merken). Als je de reviews leest zie je het grote gross zeer lovend spreken over hen.

Zouden inmiddels meerdere filialen hebben ook.

Iemand daar toevallig mee bekend?
 

BelKodi

Senior Member
Oei :)
Nu, ik ben daar nog nooit geweest hoor en weet zelf nog niet waar ik zou gaan met mijn Kodiaq. Maar had van iemand met een VW gehoord dat verschillende er wel tevreden van waren en er wel wat ervaring was met VAG wagens, vandaar dat ik hen als eerste es mailde…
Die tuner uit Varsseveld waar hier wel wat forumleden naar toe zijn gegaan is echt wel heel ver voor me…
 
Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Bedankt voor de info. Ik zag trouwens een bedrijf X Performance in België die zeeeer voordelig chip tuning aanbiedt momenteel (ja, voor alle merken). Als je de reviews leest zie je het grote gross zeer lovend spreken over hen.

Zouden inmiddels meerdere filialen hebben ook.

Iemand daar toevallig mee bekend?
Nee, er zijn vele goedkope alleskunners. Ik zou me er nooit aan wagen. Gaat meestal goed, maar soms ook niet. Dat hoor je dan af en toe via fora. Reviews zeggen weinig.
 

leon-cupra

Forumguru
Oei :)
Nu, ik ben daar nog nooit geweest hoor en weet zelf nog niet waar ik zou gaan met mijn Kodiaq. Maar had van iemand met een VW gehoord dat verschillende er wel tevreden van waren en er wel wat ervaring was met VAG wagens, vandaar dat ik hen als eerste es mailde…
Die tuner uit Varsseveld waar hier wel wat forumleden naar toe zijn gegaan is echt wel heel ver voor me…
Wil ik toch wel even op reageren.
DVX is gewoon de top in BE voor VAG. Zit enorm veel kennis. Zelf al twee wagens laten tunen, mijn broer al een stuk of 5 wagens met een project van een gti (van 200pk tot 365pk) … altijd enorm tevreden van. Ze hebben enorm veel projecten van RS-modellen met monsterlijke resultaten. Projecten die voor de kleinere tuners een natte droom zijn. Philippe heeft gewoon pech gehad dat er een dom foutje gebeurd is. Kan bij elk bedrijf gebeuren … zelfs bij Philippe zijn bakkerij zullen fouten gebeuren maar daarom is het nog geen amateur ;)
 

philippe bakker

Forumguru
Ja ik moest 2u tijd verspelen ( wat voor mij 2u extra personeel inzetten kost) om hun domme fout. Zoiets doe ik mijn klanten niet aan. Vind ik echt geen service
 

BelKodi

Senior Member
Tot nu was DVX ook altijd m’n eerste gedacht omdat ik enkel positief hoorde over hen en VAG. Ik wacht nog op hun antwoord.
Maar het kan nooit kwaad om ervaringen van forumleden te vragen en bovendien heb ik wel nog wat tijd. Een motor chiptunen als die gloednieuw is lijkt me ook niet de beste optie… al is het maar om het verschil te merken.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ja oke dat is voor een zelfstandige wel heel lastig, ik zou dan ook eerder de auto indien mogelijk laten ophalen door een monteur of bureau personeel, of toch iets uitwerken met de klant waardoor deze niet gedupeerd word. Effe vragen waarvan komt u, is ook snel gebeurd.
 

EdK

Forumguru
Maar goed dat was de dag dus dat Philippe zwarte broden verkocht , en allemaal door DVX....:deuk:
 

BelKodi

Senior Member
Da’s vervelend Philippe, maar ik ben wel benieuwd of je naast dat incidentje wel tevreden was met het werk dat ze geleverd hebben?
 
Bovenaan Onderaan