Kodiaq-2 Problemen, storingen enz.

Jeroen Middag

Actief lid
Nu staat de laadconnector in de regen. Zal wel beveiligd zijn tegen kortsluiting maar t is geen prettig idee.
Ik hoop dat een schade herstel dit nog kan fixen want onderelen bestellen zal waarschijnlijk lang duren.

Chris_

Actief lid
Ik heb hetzelfde met mijn auto. Heb nog niet gekeken of er bij mij ook vocht achter de sensor zit, maar ben wel erg benieuwd naar de reactie van jouw dealer ;)
Vandaag reactie terug van de dealer. Ze hebben twee dagen nodig gehad om te concluderen dat dit normaal is en dat ik het er maar mee moet doen. Ik zie het als een dikke ontwerpfout. Maar ja, zal wel VAG groep kwaliteit zijn dan.

• Wow
Waarderingen: MLB

Ko-tje

Nieuw lid
........Bij het bedienen van de virtual cockpit valt het me op dat als ik linker display geselecteerd heb, deze na een tijdje weer terugspringt naar het midden/rechter display. Wil ik in het linker display dan wat anders zien moet ik eerst weer de linker selecteren. Is het ook mogelijk om de linker display standaard “actief” te houden. ( i.p.v. terugspringen op het midden display)?
Ook ik krijg het niet voor elkaar om de linker display ‘vast’ te zetten. Na het opnieuw starten van de auto springt telkens de linker display terug naar, in dit geval, de totale km stand. Ik wil echter graag de batterijstatus ‘vast’ hebben staan.
Iemand een idee hoe dit moet?
Het is me een keer gelukt, maar hoe? Waarschijnlijk toeval geweest.

Bijlagen

• IMG_2837.jpeg
    IMG_2837.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt door een moderator:

A-Kodiaq

Senior Member
Ook ik krijg het niet voor elkaar om de linker display ‘vast’ te zetten. Na het opnieuw starten van de auto springt telkens de linker display terug naar, in dit geval, de totale km stand. Ik wil echter graag de batterijstatus ‘vast’ hebben staan.
Iemand een idee hoe dit moet?
Het is me een keer gelukt, maar hoe? Waarschijnlijk toeval geweest.
Zoals het er nu uitziet zit je nog in de “selectiemodus” (groene lijntjes boven en onder) en die zouden weg moeten gaan.

Kan je na het selecteren van je gewenste info nog eens op de menu knop klikken?

Kan me voorstellen dat het lijkt dat hij niks onthoudt, terwijl er eigenlijk nog een extra bevestiging stap genomen moet worden

Pin me er niet op vast

Ik heb de auto nu een maand.

- airbag storing
Over gebeld en zou een gevolg zijn van de 7 zitter versie. Heb ik niet maar de melding zou vanzelf weer verdwijnen na een aantal ritten. Nu zeker 15 ritten gedaan en melding staat er nog in.

- console panodak en leesverlichting werkt niet
Sinds gisteravond ineens een nieuw probleem. Alleen lampje sos brand nog groen. Knoppen reageren niet meer.

Toch maar aangemeld voor reparatie.

Zijn er meer mensen die hetzelfde ervaren?

rdrummen

Senior Member
Ja, heb ik laatst ook gehad: Airbag-storing + console en binnenverlichting die niks deden.
De volgende dag was alles weer ok.

Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Lekker handig om in meerder topics dezelfde vraag te gaan stellen
Word het forum zeer overzichtelijk van !!
Gewwon geduld hebben tot er antwoord komt in het andere topic en in die wachttijd je even voorstellen in de meet en greet misschien om de tijd doden..........????????????????

hemi24

Donateur
Rustig aan @EdK : in het andere topic de camera het niet meer en hier zij het al meerdere camera’s die niet meer werken…

Het verhaal wordt al een beetje uitgebreider dus. :arghh:

Bovenaan Onderaan