Kodiaq-2 Problemen, storingen enz.

MHaas

Lid
@Kodie dat van die krakende deuren komt mij erg bekend voor. Ik had dat in Italie ook bij 35grc en vandaag in Nederland bij 30grc weer. Is mij bij de proefrit in Februari niet opgevallen. Maar irritant is het wel....ik heb een bloedhekel aan kraakjes en rammeltjes.
Zijn er meer mensen met deze ervaring of oplossingen??

De inleg van de sportline (die zilvergrijze vlakken in de deurpanelen / dashboard) durven inderdaad wel eens voor geluidjes zorgen. Het zit vooral in de hoeken van het dashboard / portier. Ik hoor het zo'n 5% van de tijd, vooral op een ruig wegdek (zo van die ruwere asfalt), lijkt dat het dan door resoneert. Niet mateloos storend maar wel jammer voor een auto die verder fijn is afgewerkt.

Ik ga even wachten tot de temperatuur wat gedaald is, en anders beginnen zoeken naar een of ander middel. Ik zag al filmpjes waar ze de deurpanelen uit elkaar halen en extra isoleren / tapen, maar dat is me toch wat gewaagd, dan vraag ik het eerst eens aan de dealer.

Zou wat inwrijven met siliconen spray kunnen helpen? Eigenlijk blijf ik er zelf liever vanaf.

Bovenaan Onderaan