A-Kodiaq
Actief lid
Easee app, de laadpaal dusGepland laadschema? Ik heb zowel in het infotainmentscherm als in de Myskoda app geen mogelijkheid om het laden te plannen. Of heb je een andere app o.i.d.?
Easee app, de laadpaal dusGepland laadschema? Ik heb zowel in het infotainmentscherm als in de Myskoda app geen mogelijkheid om het laden te plannen. Of heb je een andere app o.i.d.?
Het lijkt erop dat als er een bepaalde tijd niets gebeurd tussen laadpaal en auto de auto in een fout/storing schiet als er wel wat te doen valt.Easee app, de laadpaal dus
Dat eerste is een kwestie van even manueel doorschakelen!Daar rij je dan met maximaal 60 op een 100 weg.
Overigens zag ik ook mijn oliepeil op 65% staan. Dat lijkt me nogal laag met 350km op teller of ben ik gek?
Als je het pijltje wat hoger richt, gaat ‘ie misschien ook wel een hoger oliepeil aangeven…Oliepijl is onder rijden idd lager
Ja, dat had ze zeker. En ben bang dat de dealer ook nog geen oplossing heeft….@Kodiak klinkt alsof ze het vaker horen![]()
Ja maar dat is gekomen doordat ze die programmeurs van de sjoemelsoftware hebben ontslagen.Software en VAG gaat gewoon niet samen.
Is er wel namelijk de update. Ik heb hem inmiddels gekregen en heb er nu geen last meer van gehad. Frequentie van niet starten was bij mij redelijk hoog. Tot aan het opnieuw moeten afrekenen in een parkeergarage......Ja, dat had ze zeker. En ben bang dat de dealer ook nog geen oplossing heeft….
Ja ik, heb je er wat over te klagen dan ???Wie heeft die sleutels bedacht?
…Wie heeft die sleutels bedacht?
Binnen een dag zaten ze al vol krassen. Niet te doen![]()