Kodiaq-2 Problemen, storingen enz.

Marchel1

Actief lid
Easee app, de laadpaal dus
Het lijkt erop dat als er een bepaalde tijd niets gebeurd tussen laadpaal en auto de auto in een fout/storing schiet als er wel wat te doen valt.
Gepland laden (schema laadpaal) als gepland klimatiseren nadat de accu al vol is maar nog wel aangesloten gaat daardoor mis.

A-Kodiaq

Actief lid
Ja, dat idee heb ik ook. Zou ook verklaren waarom het misgaat met voorklimatiseren. Hopelijk softwarematig te verhelpen..

hemi24

Forumguru
Daar rij je dan met maximaal 60 op een 100 weg.

Overigens zag ik ook mijn oliepeil op 65% staan. Dat lijkt me nogal laag met 350km op teller of ben ik gek?
Dat eerste is een kwestie van even manueel doorschakelen!

Dat tweede hangt er maar net vanaf hoeveel olie er op zat bij aflevering.
Als dat 60% was heb je wel een probleem… :arghh:

johnboy

Forumguru
Oliepijl is onder rijden idd lager, of koud meten of 10 min laten staan geeft beter beeld.

Laatst bewerkt:

Kodiak

Nieuw lid
Vandaag voor de tweede keer dat mijn kodiaq niet wil starten. Alle lampjes gaan wel branden maar de motor start niet. 1 ste keer was vorige week. Na 5 minuten starte de motor als nog.
Vandaag starte hij weer na het tanken, 10 minuten later Assistence gebeld. Dame van Pon zij dat ze de wegenwacht ging inzetten maar dat ik het eerst ook kon proberen om de auto af te sluiten. 15 minuten wachten op minimaal 15 afstand van de auto, en het dan nogmaals te proberen…. En drie keer raden???!!! Hij start weer. Wegenwacht afgebeld en weer een ergernis over de kodiaq rijker…
Begin zo langzamerhand spijt te krijgen van mijn keuze om de nieuwe kodiaq te rijden.

MikeyMan

Forumguru
Trouwens... Als we toch aan het klagen zijn...

Wie heeft die sleutels bedacht?

Binnen een dag zaten ze al vol krassen. Niet te doen :(

Ja, dat had ze zeker. En ben bang dat de dealer ook nog geen oplossing heeft….
Is er wel namelijk de update. Ik heb hem inmiddels gekregen en heb er nu geen last meer van gehad. Frequentie van niet starten was bij mij redelijk hoog. Tot aan het opnieuw moeten afrekenen in een parkeergarage......

Japanese Power

Donateur
…Wie heeft die sleutels bedacht?
Binnen een dag zaten ze al vol krassen. Niet te doen :(

Wat is er mis met de sleutel. Ik heb hem al 3 jaar niet gezien ;). Zit in een sleutelbeursje in m’n broekzak. Alles is toch KESSY tegenwoordig? Dan hoef je de sleutel toch niet fysiek in handen te hebben…

MikeyMan

Forumguru
Kessy? Zsm uit zetten. Ze spoofen die sleutels bij het leven.

Grootste non-uitvinding allertijden. We hadden een schitterende plek voor sleutels. In de stuurkolom.

Japanese Power

Donateur
Dat was met de oude KESSY. Koop of lease je een dure auto met allerlei snufjes laat je de meest handige uitprogrammeren. Rare gedachtengang…

Bovenaan Onderaan