Kluger Kuga

Captain Hook

Forumguru
Breek me de bek niet open @SuperBeeb . Ze hebben daar nou niet bepaald het buskruit uitgevonden...
Triest. Terwijl ze verkopen nog steeds veel Kuga's. En het is gewoon een hele grote Ford garage.
En eigenlijk snap ik het niet zo goed. Want dit kost ze zelf klauwen met geld. Gelukkig heb nog t/m 2028 garantie (5 jaar). Dus al die werkuren en materialen zijn voor hun rekening.
M.a.w. hier kost incompetentie gewoon geld. :greedy:

Zodra er iets is, wat niet in het boekje staat. Of dat je een echt inhoudelijke vraag hebt. Ho maar... dan luisteren ze gewoon niet en geven ze een antwoord wat vaak weinig te maken heeft met de gestelde vraag. :mad:

Captain Hook

Forumguru
Ik zeg toch niet dat alle Kuga's slecht zijn?
Ik geef aan hoe een grote Ford garage omgaat met technische problemen/klantenvragen...

BTW: als je de perikelen rond de 25SC4 recall (en vorig jaar 22S79) een beetje volgt, dan... Laten we het voorzichtig zeggen, daar word je niet vrolijk van. :wavecry: :nono:
En dat betreft slechts enkele honderdduizenden Kuga's... Inmiddels blijkt dat het HV-accucel probleem al sinds productiejaar 2021/2022 tot op heden(!) erin zit. M.a.w. ook dat gaat dik geld kosten.
Zelfs al blijft het bij een s/w update. Laat staan als er ook echt h/w vervangingsoperaties achteraan komen.
En de communicatie rond dit gebeuren verdient nou niet bepaald de schoonheidsprijs.

Bovenaan Onderaan