Kleurkeuze stiksels Zwart Nappa leer

Wesly

Senior Member
Yep, wordt nu bij de bekleder aangevraagd. Nappa zwart met stiksels in de kleur van de auto en de hoeken van de armleuningen ook met een stikseltje. Tevens laat ik op aanraden van de dealer (alleen voor het oog en omdat het gewoon kan met een hoog op z'n poten staande octavia) ook een setje eibachs eronder zetten :jaja:
 

rdrummen

Senior Member
Dat lijkt me geweldig mooi worden, ben benieuwd naar de foto's als het klaar is.
Mijn bestelde combi is ook in race-blue, maar dan met de leer/alcantara bekleding.
Maar dat duurt nog wel even, voordat die geleverd wordt.
Ik ben ook wel benieuwd naar de Eibach-verlaging; zijn dat alleen veren, of ook andere schokbrekers? (en wat kost die verlaging als ik vragen mag?)
 

Wesly

Senior Member
Zijn alleen de veren en kost bij de dealer 5 a 600 euro incl montage met behoud van garantie (neem ik aan)
 

CDK

Forumguru
die dealer kan best aardig (hoofd)rekenen met 500/600 €uri's voor iets meer als het dubbele heb je een heerlijk rijdende schroefset (=veren en dempers in hoogte en hardheid instelbaar) er onder, maar dat is een keuze die je zelf moet maken
 

Wesly

Senior Member
die dealer kan best aardig (hoofd)rekenen met 500/600 €uri's voor iets meer als het dubbele heb je een heerlijk rijdende schroefset (=veren en dempers in hoogte en hardheid instelbaar) er onder, maar dat is een keuze die je zelf moet maken
Ik ken mezelf, dat word eeuwig afstellen (zo'n perfectionist als ik ben)
 

CDK

Forumguru
als je écht een perfectionist bent zou ik alleen veren niet eens overwegen hoor......
 

CDK

Forumguru
bij alleen veren lever je wel degelijk wat aan comfort in en het stuurt een stuk minder strak als met een complete veer en demper vervanging, maar het is goed te doen hoor, maar omdat je aangaf dat je perfectionistisch ingesteld bent.... (heb ik zelf ook last van overigens) dacht ik je nog even te moeten waarschuwen. maar in een ander topic loopt hier al een draadje over, zal eens kijken of ik het kan vinden voor je.

greetz Corné
 

Der Einser

Forumguru
Als we maar niet weer een eindeloze discussie krijgen over het verlagen,.. :wavecry:
Dan haak ik af hoor.

Was toevallig ook bij een Wesley (a.k.a Jasper a.k.a. Acceleron a.k.a. ..... unknown)

Kies gewoon een set en ervaar!
 

CDK

Forumguru
Als we maar niet weer een eindeloze discussie krijgen over het verlagen,.. :wavecry:
Dan haak ik af hoor.

Was toevallig ook bij een Wesley (a.k.a Jasper a.k.a. Acceleron a.k.a. ..... unknown)

Kies gewoon een set en ervaar!
maar die heeft uiteindelijk er toch echt een kw streetcomfort onder laten zetten bij Antera, ben alleen vergeten te vragen welke persoonlijkheid zich die zaterdag in het Bredase vervoegd heeft :D
 

Okeee

Nieuw lid
Ik heb gekozen voor zilverkleurig, vind ik goed bij de zilverkleurige deurlijsten staan.


----
In bestelling:
Octavia combi 1.4 TSI DSG EBL, Race Blue, zwart leer, panoramisch dak, Dynamic pakket, 18" Alaris, Sunset, chrome lijst op onder grille en achterklep, (vaste) trekhaak
 

Wesly

Senior Member
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Nappa Zwart met stiksels in de kleur van de auto en de armsteunen in de deurpanelen krijgen een stikseltje op de hoek in het verlengde van de naad van de handgrepen
 
Bovenaan Onderaan