Kleurkeuze stiksels Zwart Nappa leer

Wesly

Senior Member
Ik heb besloten om aftermarket zwart Nappaleder in mijn toekomstige O3 te laten monteren. Mijn auto word Race Blue Metallic maar zal ik nu zwarte, grijze, rode of blauwe stiksels nemen?

Iemand nog een ander kleur ideetje of zouden jullie je voorkeur kunnen geven, dat maakt voor mij het beslissing nemen misschien wat eenvoudiger.

De auto krijgt overigens wel een wat sportief uiterlijk o.a. Mat zwarte velgen en zwarte spiegelkappen, ook laat ik hem waarschijnlijk verlagen.

Alvast bedankt....
 

Der Einser

Forumguru
Als je auto race blue wordt zou ik uiteraard voor de blauwe stiksels gaan!!!
Ik heb zelf witte stiksels op mijn Black on Black
 

CDK

Forumguru
inderdaad zoals der Einser ook al zei, zou ik ook voor een blauw garen gaan in de kleur van je auto.
 

Wesly

Senior Member
Ik denk dat ik bij de deurpanelen op de hoek van de armsteun ook een stikseltje laat zetten
 

Derk

Forumguru
Ja idd blauw maar wat Der Einser zegt wit stiksel op zwart lijkt me ook wel erg vet.....

Derk
 

Dax

Lid
Blauw lijkt mij ook de keus - dezelfde tint als exterieur kan misschien wat teveel eruitspringen doch? Misschien iets subtieler met tintje donkerder blauw dat het meer het effect krijgt als oooh ja mooi als idem autokleur ipv mooie blauwe stiksels en ohja ook leuk leer?
Begin me wel af te vragen waarom ik hier mijn ding toevoeg aan dit thread krijg altijd naar mn hoofd geslingerd dat ik kleurendoof ben.. (grijze auto, grijze kleding, al wat grijze haren..)
 

Wesly

Senior Member
Blauw lijkt mij ook de keus - dezelfde tint als exterieur kan misschien wat teveel eruitspringen doch? Misschien iets subtieler met tintje donkerder blauw dat het meer het effect krijgt als oooh ja mooi als idem autokleur ipv mooie blauwe stiksels en ohja ook leuk leer?
Begin me wel af te vragen waarom ik hier mijn ding toevoeg aan dit thread krijg altijd naar mn hoofd geslingerd dat ik kleurendoof ben.. (grijze auto, grijze kleding, al wat grijze haren..)
Ik nijg zelf ook naar een tint donkerder, er stond bij de dealer een superb met wit stiksel en dat vond ik eigenlijk teveel tekenen. Er stond ook een superb met een grijs stiksel en dat was meteen een stuk subtieler. Om het idd meer zo te houden van.... "Oooh mooi ook dat leer, en wat een leuk detail die stiksels in het blauw" in plaats van.... "Wow, kijk die stiksels in dezelfde kleur als de auto. En nog stoelen van leer ook."
 

Dax

Lid
Yay ik heb wat zinnigs gezegt in kleur :) Ik zou de ambachtslieden die je interieur strak in het pak gaan zetten vragen om een sample lapje, en wat stiksels laten zetten erin in een paar verschillende tinten : in je auto tegen de panelen en op de stoelen (plakken) en er eens tegenaan kijken - kijken ze vast niet van op, en zal of niks of weinig kosten denk ik gezien de klus die ze van je binnenkrijgen. Dan heb je een beter idee hoe het er uit komt te zien achter t glas van je auto zelf ipv de tl buizen in de werkplaats/winkel (tl buizen geven nog eens een groenige tint weg, en je (getinte) ramen geven ook weer ander licht)
Het scheelt trouwens ook wélke steek ze gebruiken - korte, of lange ( korte die dan aan bovenkant doorgelust worden naar de tweede volgende steek)
 

CDK

Forumguru
ik zou voor een stiksel in dezelfde kleur als de auto gaan, door de kleur raceblue straalt ee sportiviteit van de auto af, daarom zou dit mijn keuze zijn, maar ja smaak is persoonlijk hè :)

greetz Corné
 
Bovenaan Onderaan