Kleurenstrijd

BWK K1600gt

Actief lid
Plaatjes en filmpjes genoeg op internet toch..?!?
Er zijn idd plaatjes en filmpjes genoeg alleen heb ik de ervaring dat kleuren in levende lijve anders uitkomen. Ik wil nu gewoon zekerheid. Ga van de week even bij een Duitse dealer langs die exact de uitvoering heeft staan zoals ik hem wil bestellen.
 

BWK K1600gt

Actief lid
De strijd is gestreden nu ik de Kodiaq Sportline in velvet red heb gezien. Was een stukje rijden naar Krefeld(D) maar was het waard. Ik had de Karoq al in velvet red gezien maar die viel mij tegen. De Kodiaq in velvet red is werkelijk prachtig en ook mijn vrouwtje moet toegeven dat ze zich vergist heeft hoe deze kleur op de Kodiaq uitkomt. Dus het word de VELVET RED
 

Tinus78

Forumguru
De strijd is gestreden nu ik de Kodiaq Sportline in velvet red heb gezien. Was een stukje rijden naar Krefeld(D) maar was het waard. Ik had de Karoq al in velvet red gezien maar die viel mij tegen. De Kodiaq in velvet red is werkelijk prachtig en ook mijn vrouwtje moet toegeven dat ze zich vergist heeft hoe deze kleur op de Kodiaq uitkomt. Dus het word de VELVET RED

zo zie je maar. Waar het ene model er niet of minder mooi uitkomt, lukt dat wel met het andere model. Voor zo een aanschaf ben ik ook een stukje gaan rijden om de kleur van mijn keuze in het echt te zien.
Goede beslissing om dat te doen.
Nu het lange wachten en dat zal beloond worden. Veel voorpret toegewenst.
 

elsinga

Forumguru
Dan wordt mijn rode beer dus iets minder exclusief. :deuk:

Goede keus en veel plezier er straks van!
 

VAG-man

Forumguru
@BWK K1600gt kies voor een kleur!
Een echte kleur, dus niks met grijs.
Er zijn miljoenen zwarte en grijze auto's. Durf te gaan voor een opvallende kleur.

Mijn vorige auto was Imola Gelb. Nooit spijt van gehad. Helaas heb ik nu een zwarte auto. :wavecry:
 
Bovenaan Onderaan