Kleuren Citigo

Naar welke kleur gaat de voorkeur uit?

  • Candy White

    Stemmen: 10 9,5%
  • Sunflower Yellow

    Stemmen: 3 2,9%
  • Tornado Red

    Stemmen: 13 12,4%
  • Spring Green

    Stemmen: 19 18,1%
  • Silver Leaf

    Stemmen: 7 6,7%
  • Brilliant Silver

    Stemmen: 7 6,7%
  • Night Blue

    Stemmen: 16 15,2%
  • Deep Black

    Stemmen: 30 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    105

Canon-Eye

Forumguru
Staat niet bij elke auto even goed, maar bij kleine, vlotte wagentjes als de Citigo vind ik het erg verfrissend.
Ooit (van 1995 tot 2002, bijna 200.000 km) reed ik in een VW Polo 1,6 5-deurs in ongeveer deze kleur (donkergroen metallic). Stond 'm erg goed. En inderdaad, het was een behoorlijk gespierd en dus vlot karretje...
 

Phaedros

Nieuw lid
Ik denk dat die donkergroene een foutje was van de Skoda.nl-site, hij staat er nu niet meer op...
Heb een link gevonden waarmee je de Citigo in alle kleuren van de regenboog kunt laten zien:

http://skodalive.picarioserver.com/picaris/getimage.ashx?fn=citigo&ft=1&q=100&w=840&c0=000_130_102

Als je dan die laatste drie maal drie cijfers aanpast, krijg je een ander kleurtje. Leuk om mee te experimenteren :cool:
Deze combinatie staat voor de zogenaamde 'RGB'-codering: de hoeveelheid rood, groen en blauw.

Maak hier je eigen kleurcode.
Dit kan overigens bij alle Skoda-modellen. Hiervoor hoef je alleen de modelnaam in de link te wijzigen in bijvoorbeeld 'fabia' of 'octavia'.
De 'w=840' staat voor de grootte van de afbeelding.

Tot zover het technische deel (overigens erg gemakkelijk).
Nu wat voorbeeldjes van kleuren die wat mij betreft een aanwinst zouden zijn:

getimage.ashx


getimage.ashx


getimage.ashx


getimage.ashx
 

rjw

Nieuw lid
Eerste plaatje is dezelfde kleur blauw als me Aygo Blue Motion en die grijze kleur is ook heel mooi.
 

djmshell

Senior Member
Groen blijft een mooie frisse kleur al hangt het wel erg af van de tint want er zijn kleuren groen bij die spuug lelijk zijn. Maar dat is natuurlijk ook een stukje persoonlijk smaak. Ik vind overigens wel jammer dat ze de citigo ook niet in skoda ( Rally) groen leveren.
 
Net nog voor zwart gekozen. Ik denk ik zal het topic even omhoog gooien, wellicht zijn er nog mensen bij die nog niet hebben gestemd en het topic niet gezien hebben.

Zijn we weer een beetje up-to-date ;)
 

Inge

Lid
Spring green met standaard velgen - worden zwarten LM velgen.

Blijf de groene, rode en gele het mooiste vinden - maar ja ik houd nu eenmaal van kleur. Maakt het leven gewoon wat vrolijker :winkie::winkie:

Hoe moet ik stemmen trouwens want dat is me nog niet gelukt?
 
Als je nog niet gestemd hebt, dan kan je een optie aanklikken. Voorheen misschien toch al eens gestemd? :tongue:

Rechtsboven naast de rode titel staat in het wit bij mij dat ik al gestemd heb. Alleen is het amper te lezen..
 
Bovenaan Onderaan