Kleine update en wat vragen

Cordoba

Forumguru
Succes alvast in je nieuwe job (mocht het definitief doorgaan).

Wat plastidippen in zilver betreft: ik ben een aantal jaren terug bezig geweest, om te kijken om het dak van mijn Faab mat zilver te dippen. Helaas geen zilver in het kleurengamma van plasti-dip, of het moet weer verniewd zijn. Ik had destijds de mogelijkheid om te kiezen tussen matwit, en gunmetal (te donker naar mijn smaak) en daar eventueel glans aan toe te voegen via een soort metallic (moet gecombineeerd worden met gewone plastidip kleur). Gezien de grote kans op afwijkingen in glans en kleur(handmatig 2 spuitbussen gebruiken, en dan ook nog homogeen verdelen voor kleur en glans) op zo'n groot vlak als het dak van een combi, heb ik er van afgezien.

Voor dubbeldin zie ik vooral enthousiaste reacties over Zenec, voor een redelijke prijs.
 

lugolux78

Forumguru
Ander vraagje. Kun je de 1.6mpi 102pk benzine motor kiddelen? Kan je des wat meer koppel cq pktjes eruit halen?
Staan veel O2 te koop met deze motor...
 

lugolux78

Forumguru
Ok.
1.6 mpi dus nie...

Maar goed eerst kijken wat we zo al werktechnisch tegemoet zullen gaan in de nabijw toekomst.

Voorlopig nog d'n Skoda en daar ben ik altijd blij.

Morgen gesprek intern... We zullen zie wat zij te melden hebben.
Tis ook altijd wa...
 

lugolux78

Forumguru
O2 heb ik 2 in shortlist. Van de O2 heb ik er 14 gevonden die aan budget voldoen. Hiervan zijn er 8 1.6mpi, 4 1.9 Tdi (105pk) en slechts 2 2.0 TDI 140pk.
Deze twee staan op shortlist.
Allebij Ambiente uitvoering met weinig toeters en bellen en toch fors boven de 6k
 

030

Forumguru
Vrijwel een 100% kopie van die van mijn vriendin. Jammer dat het een US-versie is en dus automaat.

Vreemd overigens dat er geen parkeersensoren opzitten.

Afijn, even afwachten dus.
 

lugolux78

Forumguru
Valt me bij meer A4's van die leeftijd op. Maar een beetje bestuurder heeft parkeren zo gepiept zonder piepers
 

030

Forumguru
De meeste zijn zo kaal als het maar kan. Zo heeft deze wel weer zij-airbags op de achterbank, dat is wel een zeldzaamheid. Daarnaast zijn de Xenon's, dubbel DIN en schuif-/kanteldak ook vrij exclusief.

Afgezien van de bak een van de meest begeerlijke combi's in Audi-land; een 1800 turbo/quattro.
 
Bovenaan Onderaan