Kleine update en wat vragen

lugolux78

Forumguru
Zoals sommige al weten, zal de Octi wellicht exit zijn ivm nieuwe werkgever. Allemaal nog niet definitief maar goed.
Eruuug jammer maar ik ben van plan om in ieder geval VAG trouw te blijven en hoop ook hier nog te mogen blijven rondhangen :tongue: :tongue:

Octi 2 aan het bekijken, A4 en Passat. Allemaal in de station uitvoering. Wellicht A6. Budget is lastig aangezien ik nog niet weet hoe de arbeidsvoorwaarden bij nieuwe werkgever in spe zijn (in detail). Maar leasebak zit er sowieso niet bij. Niet erg kan ik eindelijk zelf gaan tunen! Yes!

Nu valt me op dat veel van de shortlist auto's zwarte dakdrails hebben. Vraag dus:
Zou je deze kunnen plasti dippen, zilver kleur? Spuiten zal bij velen lastig worden omdat je veelal van binnenuit dakrails moet demonteren.

Daarnaast zijn er mensen die ervaring hebben met vervangen van dubbeldin radio voor nieuwe navigatie systeem? Als je aanbevelingen op dit vlak hebt, graag!

Gr. Luc
 

lugolux78

Forumguru
Afweging tussen mentaal kapot gaan of auto laten staan. Tis een top werkgever. Basis salaris kan stukken hoger dan nu... Alleen ze hebben een soort persoonlijk budget en daar moet ik ff uitvogelen wat je daarmee kan wat dat inhoudt en wat totaal inkomsten wordt.

Tja ik baal er ook van dat bij mijn huidige werkgever cijfers boven mensen staan en daar kan ik me niet in vinden. Daarnaast uit functie gezet en weer terug bijaf waar ik 6 jaar geleden begonnen ben. Kortom niet leuk...
 

lugolux78

Forumguru
Ik ben afgestudeerd op credit management. Momenteel ben ik pre sales consultant en adviseer bedrijven in voortraject over oplossingen die faillissementen en fraude bij zakelijke bedrijven kunnen voorkomen.

Bij nieuwe werkgever zou ik project leader worden met doorgroei naar teamleider zodra project afgerond is.

Kun je me via PM uitleggen hoe je broer dat doet. Is zeker interessant
 

Antera

Donateur
Balen is het maar goed er zijn ergere dingen in het leven. Het op zoek gaan naar en nieuwe ride zal idd wel wat lastiger worden en je budget zal een deel bepalen waar de mogelijkheden liggen. Spuiten op de auto kan altijd indien het erg goed word afgeplakt maar daar zal @s-line je zeker mee van dienst kunnen zijn
 

Joske

Forumguru
Hey Luc,

flink balen man! :troost:


Maar een job en werkgever.. tja, voor al het geld van de wereld, je moet er je nog steeds goed voelen!


Wat moet je doen met al die leuke upgrades die je gedaan hebt aan je wagen? Afhalen? Krijg je daar een financiële compensatie voor?
 

Blacky

Forumguru
Nu valt me op dat veel van de shortlist auto's zwarte dakdrails hebben. Vraag dus:
Zou je deze kunnen plasti dippen, zilver kleur? Spuiten zal bij velen lastig worden omdat je veelal van binnenuit dakrails moet demonteren.


Bij de O2 zit de dakrail van buitenaf vastgeschroefd. Plastic kappen los halen, inbus of torx bouten losdraaien en dan kan je het gaan spuiten. Mijn vorige O2 heb ik ook zo gedaan.

http://www.skodaforum.nl/forum/attachments/demontage_dachreling-pdf.12204/
 
Laatst bewerkt:

peterrapid

Forumguru
@lugolux78 je goed voelen op de werkvloer is belanggrijker of gelijk welke auto, met een tevreden gevoel naar huis kunnen gaan is belangrijk voor jou en je gezin.
 
Bovenaan Onderaan