Kinderzitjes in Citigo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ridley

Forumguru
Vandaag even bij Seat dealer de Mii bekeken maar de ruimte achterin is niet zo heel veel minder als achter in de Faab. Geen probleem in mijn ogen.
 

Eline

Nieuw lid
Ik kwam gisteren een Up tegen op de parkeerplaats bij mijn werk en toen hij er 's middags nog stond heb ik toch even van de gelegenheid gebruik gemaakt door de ruiten te gluren naar de achterbank. Die heb ik vervolgens even vergeleken met mijn eigen achterbank en ik kwam tot dezelfde conclusie als Ridley. En volgende week kan ik op woensdag alvast bellen naar de dealer of de Citigo's al binnen zijn en als dat zo is mag ik woensdag al rijden of in ieder geval passen!
 

Bakkertje

Forumguru
Volgens autoweek.nl is de Fabia toch wel een stukje groter.
Afstand tussen de rugleuning voor en achter
Citigo 560 - 760
Fabia 615 - 845

Afstand pedalen tot rugleuning
Citigo 940 - 1115
Fabia 920 - 1140
 

cvegreen

Forumguru
Bakkertje, leuk dat je zo eens de verschillen naast elkaar zet. Wat ik vreemd vind is, dat de afstan van de pedalen tot de rugleuning voor groter is bij de citigo dan van de fabia. Dus past een iet of wat grotere chauffeur beter in het kleine autootje
 

Bakkertje

Forumguru
De minimale afstand is inderdaad iets groter, bij de Fabia zou je dus verder naar voren kunnen dan in de Citigo. Bij VW heb ik overigens ook al even in de UP gezeten en qua beenruimte voorin viel het me echt niet tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan