Kinderziektes Octavia III?

Timmo

Nieuw lid
Hoe zit het eigenlijk nog met dat probleem van 'druk op de oren' ? Zijn er echt veel mensen die daarvan de nadelen ondervinden? Of bestaat er hiervoor al een fix?
 

lugolux78

Forumguru
Nope. Nooit gehad... Weet ook niet hoe ik het moet interpreteren? Is het vergelijkbaar met drukverschillen in bijvoorbeeld vliegtuig?
 
Hoe zit het eigenlijk nog met dat probleem van 'druk op de oren' ? Zijn er echt veel mensen die daarvan de nadelen ondervinden? Of bestaat er hiervoor al een fix?

Ik voel druk op mijn oren, vergelijkbaar inderdaad met vliegtuig. Treedt bij mij pas op bij 160+, dus ik Nederland weinig last van. Nog niet met de dealer over gesproken, weet dus ook niet of er iets aan te doen is.
 

Joske

Forumguru
@Tom RS

Wel omslachtige oplossing om de tubing in bochten te leggen.. Waarom niet gewoon terugslagklepje er op? Dat bij druk van pompje open gaat?

Gewoon leeglopen zal klepje niet open krijgen.
 
Ik weet niet of dit ook al ergens anders is besproken, daarom plaats ik het maar hier. Anderhalve week geleden mijn 1.4 TSI EBL opgehaald en het bevalt uitstekend. Ik heb echter wel een probleem met de navigatie op de Columbus: regelmatig is-ie echt 'de weg kwijt' en duurt het enige tijd voordat hij de weg weer heeft teruggevonden. Afgelopen weekend reed ik volgens hem zowaar in de IJssel... Hebben andere mensen hier ook last van en zo ja, wat kan de oplossing hiervan zijn? Navigatie.JPG
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
het is allesbehalve normaal te noemen...

een oplader van Skoda gekregen voor je gsm? op den duur zou je al denken dat alles gestoord kan worden aan de nieuwe Columbus..
 

D_R1978

Senior Member
Tot op heden is me dit geloof ik twee keer overkomen, loste zichzelf na een paar km op (als hij weer beter GPS had).

Kreeg vandaag voor het eerst ook de melding "No GPS signal" in maxidot display.
 

rtwee

Senior Member
Volgens mij zit de gps in/onder je dashbord onder je voorruit (weet ik niet zeker). Ik heb eens een Peug gehad en die had ook een verwarmde voorruit. Die had altijd problemen met een snelle fix ivm de draadjes door de ruit. Was een bekend probleem....
 
Bovenaan Onderaan