Kilometerteller verborgen achter CC-aanduiding

Topic in 'Octavia III' gestart door OctaviaWest, 07-01-2014.

1. Team Kleijn

Team Kleijn Nieuw lid

Ik kan op de Amundsen navi daar inderdaad komen, maar dan zet je alles terug naar Factory settings, ik verwacht dan dat al mijn reisdoelen en POI's ook uit de navi worden gepoetst, dat is niet de bedoeling of zou ik daar echt 'sinds lange tijd' kunnen resetten. Morgen nog maar een keertje kijken...

Dank voor reactie

2. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

:pardon:

3. Team Kleijn

Team Kleijn Nieuw lid

Nope, niet gevonden. Zoals je het hier neerzet staat het ook in de documentatie. Ik heb ook het hele menu CAR afgezocht, heb o0ok het risico genomen door alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dat gaf natuurlijk wel effecten in zoals ik infotainment had ingesteld maar dat was gelukkig nog redelijk vers en kon ik zo weer handmatig terugzetten. Maar nog steeds niet verder met :

- Hoe kan ik de tripteller die linksonderin de VirtualCockpit wordt getoond resetten ?
    - Hoe kan ik de rijgegevens : 'sinds lange tijd' resetten.
    - Hoe kan ik de rijgegevens : 'verbruik sinds start' resetten.

4. hemi24

hemi24 Forumguru

Trip kun je in ieder geval in het digitaal dashboard zelf resetten door naar Trip te scrollen...

5. Sjoerdb

Sjoerdb Senior Member

Misschien toch de auto bij dealer zetten en vragen om uitleg hoe het werkt

6. hemi24

hemi24 Forumguru

Zou er al sinds jaar en dag in moeten zitten, ongeacht of je nu een VC hebt of een MaxiDot :

upload_2020-4-6_21-7-2.jpeg

En anders kun je dit nog proberen :

upload_2020-4-6_21-23-40.png

Bijgevoegde bestanden:

Laatst aangepast: 06-04-2020
    Team Kleijn vindt dit leuk.
  7. Team Kleijn

Team Kleijn Nieuw lid

Yeah, gevonden !!! Kost dan wel wat moeite en tijd maar dan hebbie ook wat. Via het CAR menu op de Amundsen navi kun je rechtsonder naar Settings. Dan zoeken naar Instrumentenpaneel. En als je daar bent, doorscrollen naar beneden dan komen de opties naar boven. Veel dank aan hemi24 voor de alles verhelderende foto.

Als ik ga tanken kan ik de tankbeurt in volledigheid registreren met alle waarden (dus ook, gemiddelde snelheid, acteradius van deze tank, gemiddeld verbruik van deze tank, en natuurlijk de greenscore) van Sinds Lange Tijd, hiervoor gebruik ik het databaseappje Formbinders op Android. Omdat ik zelf kan bepalen wanneer ik die reset, kan ik uit de weg gaan zodat iemand anders achter mij kan tanken. dat Sinds Tanken wordt gereset zodra je 1 meter rijd, is nu niet erg meer. later neem ik de gegevens ook over op spritmonitor.de om het icoontje onder de handtekening up to date te houden

Nogmaals veel dank hemi24 !

hemi24 vindt dit leuk.

Deel deze pagina