Kia EV6

MarcoO2

Forumguru
Een malloot krijgt een voorwielaangedreven wagen ook tegen een paal hoor. Daar is geen verschil in. Dus onveiliger: neen. Je moet gewoon jouw verstand gebruiken. Maar dat telt ook voor een voorwielaangedreven wagen.
Mooi staaltje onzinnig redeneren dit :D

Dat een malloot een voorwielaandrijver ook kort kan rijden, is natuurlijk geen argument om te stellen dat "er geen verschil is" en het "niet onveiliger" is. Beiden is objectief wel degelijk het geval.
 

leon-cupra

Forumguru
Ging dan ook over een onhandige/onozele bestuurder. Jij betrekt iedere bestuurder erbij.

En neen, ik vind achterwielaandrijving niet percé onveiliger. Gezond verstand doet veel.
 

leon-cupra

Forumguru
@EdK lees dan ook alle berichten en zoek niet alleen mijn berichten op om er iets belachelijk over te kunnen schrijven. Als je het voorgaande bericht had gelezen had je geweten waar het over ging … quoten van voorgaande berichten mag niet meer … zoals je wss al wist.
 
  • Haha
Waarderingen: EdK

leon-cupra

Forumguru
Zou dat mss beter doen, dan kan het aantal berichten van jou naar 0 herleid worden. Als ik mij niet vergis worden off topic berichten verwijderd :arghh:
 

LT83

Forumguru
Ging dan ook over een onhandige/onozele bestuurder. Jij betrekt iedere bestuurder erbij.

En neen, ik vind achterwielaandrijving niet percé onveiliger. Gezond verstand doet veel.
Achterwielaandrijving is in natte en of koude omstandigheden idd stukken onveiliger voor 95% van de weggebruikers (om in jouw termen qua aantal te blijven). Helemaal bij batterij auto's met flink wat instand power.
 

leon-cupra

Forumguru
@Luuk Thijssen , laat mij de wijze woorden van @EdK gebruiken: jij hebt jouw mening, ik de mijne, overeenkomen gaan we niet doen dus verder discussiëren heeft geen zin.

(Mss niet exact dezelfde woorden maar hier kwam het wel op neer :D)
 

spikehome

Forumguru
Wij hadden bijna een ev6 gekocht, lag al bod op mijn toenmalige gti.
Vanwege vakanties in Frankrijk niet gedurfd omdat dat veel 22kw palen staan.
De O4 Vrs toen gekocht maar blijf toch met schuin oog naar de ev6 kijken.

Groot is die wel de ev6 toen met proefrit in de garage gezet want daar staat altijd mijn auto en dat paste in de breedte maar net.
De O4 gaat er wat makkelijker in qua lengte maakt t volgens mij niet veel.
 

Michel

Forumguru
Eens! Voor mij een merk om goed in de gaten te houden.
Wij rijden hier al wat langer Kia en ik verbaas me nog iedere keer hoe het merk zich ontwikkelt en verbetert.
Prive reed mijn vrouw alweer 6 jaar in een Kia Picanto. Het kleintje heeft 0,0 problemen gekend. Deze auto werd als prive voor ons beiden ingezet, omdat ik voor mijn lease Octavia geen bijtelling wil betalen.

Die Picanto was zoals gezegd prima, maar toch wel wat klein en minder comfortabel op langere afstanden, ook al zijn we maar met zijn tweetjes.
Dus vorig jaar maart de knoop doorgehakt en deze kleine vervangen door een Kia Xceed. Die bevalt ons zo goed dat mijn Octavia op korte termijn, want zijn leasecontract loopt binnenkort af, zal worden vervangen door een Kia Proceed.
 

Kanerr

Forumguru
EV6 erg gaaf, al blijf ik die 'hoofdsteunen' heel apart om te zien.

Kia is een goed merk. Het enige 'nadeel' vind ik is dat door zulke grote sprongen in design, de oude modellen er meteen gedateerd en oud eruit zien.
Wanneer ik nu een 3 jaar oude Proceed zie, ziet hij er super gedateerd uit terwijl bijvoorbeeld een Volkswagen Golf uit 2013 of een Volvo V40 van rond hetzelfde jaartal zien er nog beide modern en fris uit.

Maar das een bescheiden meninkje ;)
 
Bovenaan Onderaan