Vind het wel best zo, moet nog een keertje over, zit niet netjes genoeg naar mijn zin, heb betere kwaliteit folie gekocht van 3M.
Wilde eerst alles zwart maar de vrouwen in huis vonden de blauwe accenten juist gaaf, alleen de middengrille is een beetje te...hele brede rand, veel te opvallend daarom is dit compromis ontstaan en ben er best blij mee uiteindelijk. Net als met het aanzetten van de verwarming via de app, vanochtend in een warme auto ingestapt:D:dankje:
 

Michel

Forumguru
Veel rijplezier toegewenst. Inmiddels ben ik ook overtuigd geraakt van de kwaliteiten van Kia. Tot voor kort gebruikten we in ons huishouden een Kia Picanto voor onze priveritten en de zakelijke ritten van mijn vrouw. Mijn Octavia wordt uitsluitend zakelijk ingezet, dus ik betaal geen bijtelling.

Die Picanto ging qua ruimte en mogelijkheden toch wel knellen, want we konden er bijvoorbeeld geen twee fietsen mee vervoeren voor onze fietsvakantie. In maart dit jaar de knoop doorgehakt en de Picanto, die in 6 jaar 75.000 km had gereden met 0,0 problemen, ingeruild voor een XCeed. Een flinke upgrade t.o.v. de kleine en we zijn erg overtuigd van de (rij)kwaliteiten van deze Kia.

Nu het leasecontract van mijn Octavia begin volgend jaar afloopt, heb ik ook verschillende merken bekeken. En wederom voor een Kia gevallen, namelijk een Proceed. Voor mij betekent het dat ik na bijna 19,5 jaar onafgebroken Skoda te hebben gereden (2 * Fabia I, 1 * Octavia II, 1 * Superb II en 1 * Octavia III) op termijn afscheid ga nemen van dit merk.
 

Jilly

Lid
Heeey Frenk!!!!! Inmiddels alweer aantal km mee gecrossed? :D
Ik had er geen tijd voor om van binnen te zien, je weet toch die mensen die soms zo druk lijken te doen :maakmegek:.
Maarre ik durf niet meer naast je snelle bolide te parkeren, al helemaal niet bij de stoplichten met zijn 200+ paardjes:D.
Zien elkaar gauw weer heh!
 
Bovenaan Onderaan