"key blade" sleutel verloren

Topic in 'Superb III' gestart door benderke, 15-04-2019 om 00:42.

1. benderke

benderke Actief lid

Ahoi,

Ik ben erin geslaagd mijn binnenste van mijn sleutel te verliezen. Ik heb een kessy sleutel (keyless access system). Op zich heb je die fysieke sleutel niet nodig, maar ik vermoed dat de lease het niet leuk zal vinden als er bij het inleveren een stuk van de sleutel ontbreekt... Vandaar zou ik het wel op de een of andere manier willen vervangen.

Heeft iemand dit ook al voorgehad? Is het duur om dit bij skoda te bestellen? Ik vermoed dat dit niet onder de normale leasekosten valt en dus zelf zal moeten betaald worden.

Iemand ervaring met alternatieven? bijvb:
    1. https://www.aliexpress.com/item/Oke...57-4def-a18b-a7c31d829c9a&transAbTest=ae803_5
    2. https://www.aliexpress.com/item/Oke...73-4287-88c8-d7bd23bdae01&transAbTest=ae803_5

Alternatief is gewoon een fake stukje erin stoppen vanop ali (zie 1)

Alvast bedankt voor enige feedback.

2. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Gewoon die van de eerste link hierboven bestellen (a 3,59), dan even langs een sleutelmaker met de juiste apparatuur en dan een kopie laten maken van de tweede sleutel.
    Dan heb je het weer helemaal af.

oco1979 vindt dit leuk.
  3. benderke

benderke Actief lid

En direct de optie via link 2 bijbestellen zou je niet doen?

4. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Ik denk dat ik persoonlijk daarvoor naar de lokale sleutelshop zou gaan...

Laatst aangepast: 15-04-2019 om 20:40
  5. hemi24

hemi24 Forumguru

Hoe "hollands" kun je zijn...

:nono:

6. benderke

benderke Actief lid

Bedankt voor je opbouwende onderbouwde kritiek; daar heb ik veel aan.

7. benderke

benderke Actief lid

Wat hier stond is 'opgeruimd', het kan te gek ook.

Voorlopig ga ik echter een bestelling op all plaatsen

Last edited by a moderator: 20-04-2019 om 16:53
  8. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Ik denk dat het een dure grap wordt als je dit meldt bij de leasemaatschappij, het wordt waarschijnlijk als schade gezien en dus eigen risico.
    De Leasemaatschappij zal dan een nieuwe sleutelbaard bij de dealer bestellen (geen idee wat het kost, maar gegarandeerd meer dan bij Ali)

benderke vindt dit leuk.
  9. agoriaket

agoriaket Lid

Ik heb ooit de volledige sleutel (keyless) van mijn 508SW verloren en dit was 250/300€, weet het niet exact meer. Leasemaatschappij is hier niet in tussen gekomen.

Deel deze pagina