Keuzes.....

Ericpeeke

Actief lid
Ahhh, ja, stoelverwarming! Er gaat niets boven lekkere warme billetjes in een verder (nog) ijskoude auto /forum/images/graemlins/smile.gif. Je gaat dan alleen wel verlangen naar nog meer comfort - een verwarmd stuurwiel!) /forum/images/graemlins/wink.gif.

Stoeverwarming zat standaard op m'n Fabia, en helaas niet op m'n nieuwe (ex demo-) OII. Heb daarom maar een verwarmde stoelhoes (WAECO Magic Heat) gekocht. Bijna net zo lekker als af-fabriek stoelverwarming!
 
ik heb zelf gekozen voor het sportonderstel met 17". Absoluut geen spijt van. Strak rijden en mooi uiterlijk. Het oog wil ook wat, toch? Je kunt zeggen als ik binnen zit zie ik daar niets van....klopt maar dat is maar net wat je zelf belangrijk vindt.
 
Ik zag dat de topicstarter hiervoor in een Golf IV Variant heeft gereden. Ik heb voor mijn huidige O2 in dezelfde auto gereden en de standaard vering daarvan is absoluut niet te vergelijken met die van de O2. De standaard O2 vering is een flink pak strakker en stugger. Vergeleken met de Golf is de standaard vering van de O2 eigenlijk al "sportief" te noemen.

Als je op de O2 dan ook nog het sportonderstel kiest + de bijbehorende 17" platte bandjes die al veel minder comfort bieden dan 16" rubber wordt het naar mijn mening helemaal een oncomfortabele stuiterbak waarbij je ieder oneffenheidje voelt in het wegdek. Sportief zal het ongetwijfeld wel zijn, maar als je veel km's per jaar rijdt en een beetje gesteld bent op comfort, zou ik optie 2 nemen en kiezen voor meer luxe en/of een lagere bijbetaling aan de werkgever.
/forum/images/graemlins/koffie.gif

En wat Wullum al correct opmerkte is dat de (lease)prijzen met 17" velgen exponentieel toenemen. Dit komt vooral door het erg kostbare 17" rubber. Dus het is maar wat je er voor over hebt.
/forum/images/graemlins/regels.gif
 
Bovenaan Onderaan