Keuzes.....

Goeiemorgen beste lezer,

Ik mag mijn lease O2 gaan bestellen, alleen twijfel ik nog. Ik heb namelijk twee uitvoeringen waar ik mijn keuze uit ga maken. Ben benieuwd wat jullie zouden doen...

Sowieso is de standaard uitvoering de 1.9TDI Elegance combi in de kleur Black Magic.

optie 1:
- Sportpakket (17" pegasus, sportonderstel, sportstoelen, leder stuurwiel)
- MaxiDOT
- Xenon
- Aut. meedimmende buitenspiegels
- Audience

Optie 2:
- 16" Sirius
- Kleinlederpakket
- Multifunctioneel stuurwiel
- Xenon
- Aut. meedimmende buitenspiegels
- Voor- en achteruit parkeersensoren
- Audience

Heb dus de luxe positie dat ik niet kan kiezen. /forum/images/graemlins/smiley29.gif

Nu heb ik natuurlijk gelezen dat de één vind het sportonderstel geweldig en de ander vind weer dat je aan comfort inlevert.. etc etc.
Ik moet er natuurlijk wel 4 jaar plezier van beleven en nu denk ik dat ik voor beide geen slechte keus kan maken maar toch... Ik zie graag jullie reacties!!! /forum/images/graemlins/crazy.gif
 
1. Maak een proefrit in een O2 met sportonderstel en eentje zonder sportonderstel. Dat is de enige manier om te bepalen wat je prettig vindt. Onze meningen doen er niet toe vind ik.

2. Ga je voor luxe en comfort of meer voor sportiviteit? Als je daar antwoord op kan geven is de keuze ook zo gemaakt.
 
Ik ben het geheel met Rogier eens.

Waarom kies je bij de een een multifunctioneel stuurwiel en bij de ander niet?

Ik hen een multifunct stuurwiel in combinatie met telefoon, dan is het echt heel handig. zonder telefoon zie ik niet de meerwaarde.

suc6 met kiezen

gr
 
Multifunctioneel stuurwiel is niet mogelijk met het sport pakket.
Hier zit een 3 spaaks leren stuur in.

Het kiezen is tussen comfort of extra luxe is puur persoonlijk. Dus zoals er al aangegeven is, proefrijden met het sportpakket en zonder. Op basis van je eigen gevoel kiezen.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Multifunctioneel stuurwiel is niet mogelijk met het sport pakket.
Hier zit een 3 spaaks leren stuur in.

[/ QUOTE ]

Je kunt wel de 17"pegasus nemen, daar zit een sportonderstel bij. Vervolgens kun je dan wel het multifunctioneel stuurwiel kiezen. (je hebt dan alleen geen sportstoelen, maar de standaardstoelen zitten ook prima.)
Ik zou bij optie 2 wel de maxidot display erbij nemen!
 
klopt, helemaal.
Ik was uitgegaan van het complete pakket (onderstel + stoelen). /forum/images/graemlins/smiley29.gif
Afzonderlijk ook te verkrijgen, en dan is het stuur wel leverbaar.
 
Thnx voor de antwoorden. Bij optie 2 heb ik inderdaad trouwens ook MaxiDOT, vergeten.
Helaas kon ik bij mijn dealer geen proefrit maken in een O2 met onderstel omdat ze die niet hadden/konden regelen. De verkoper wist mij te vertellen dat het verschil niet zo groot is als sommigen op dit forum doen geloven, vandaar dat ik het toch maar vraag. Enkele jaren geleden had ik een Seat Leon ook met sportonderstel en moet zeggen dat dat wel prima beviel. De laatste jaren heb ik in een VW Golf variant Highline rondgereden met alleen sportstoelen maar niet verlaagd. Mijn voorkeur gaat ook zeker uit naar optie 1.... wel ietsje duurder in de lease, maar ach, geld moet rollen toch? /forum/images/graemlins/1819.gif
 

Chris

Lid
Voor mij is comfort belangerijk, zou zonder twijfel voor paket 2 gaan. Maar ach, dat is persoonlijk, je moet toch zelf kiezen. Veel succus!
 

Reizende

Actief lid
Voor mij is optie 2 de beste keuze. Maar ja, dat kun je ook wel een beetje uit mijn bestelling opmaken. Ik rij 50.000 km per jaar, en vind daar comfort van bovengschikt belang!
Succes met je keuze
 

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
Ik zou ook voor optie twee gaan al is het alleen maar voor het PDC. Maar helaas ik sta niet in jou schoenen met deze keuze.


Sterkte met kiezen
Marcel
 

Jan_Hein

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Ben benieuwd wat jullie zouden doen...

Ik zie graag jullie reacties!!! /forum/images/graemlins/crazy.gif

[/ QUOTE ]

Een open deur: Sportief of comfort.

Naar mijn smaak leent het nederlandse verkeer zich niet zo voor sportief rijden. Max. 120. als je niet weet waar gecontroleerd wordt ben je gauw klaar. /forum/images/graemlins/crazy.gif Om van de files maar niet te praten. Hoge drempels waarmee je je spoilers naar de filistijnen helpt.

Persoonlijk ga ik voor comfort en mocht zelfs een automaat aanschaffen. Ben benieuwd hoe dat zal zijn.....Een korte proefrit was al heel erg plezierig. /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif

Succes met kiezen

Groeten, Jan-Hein
 

Wullum

Actief lid
Ben ook net bezig met leaseboer te onderhandelen over prijzen. Schrok me echter een hartverzakking wat die 17" Pegasus velgen met bijbehorende banden voor invloed op de prijs hebben..... zo maar € 30 per maand extra.....
 
In de lease is het prijsverschil maar 5 euro tussen de uitvoeringen... (met sportpakket is duurste dus)

Heb de beslissing genomen om toch voor optie 1 te gaan. Heb nog rondgebeld in de regio of een dealer een model met sportonderstel had staan voor een testritje maar kon er geen vinden... meningen van dealers waren ook verdeeld erover.

Nu nog even een goedkeuring/krabbeltje en dan gaat ie besteld worden... joepie, kan niet w8888 want rij nu in een Astraaaaaaatje
 

higgy

Forumguru
Doe jezelf een groot plezier: neem stoelverwarming!

(voor de rest zal ik geen poging meer doen je naar optie 2 te praten /forum/images/graemlins/wink.gif )
 
Bovenaan Onderaan