Dankjewel allemaal voor jullie adviezen.
Wij hebben de auto die ik hiervoor had gedeeld gekocht. Zag er van binnen super netjes uit, reed een stuk beter dan de auto die we eerder waren gaan testen. Geen rare bonken en veel minder trillingen bij het vroege opschakelen.
De buitenkant had wat steenslag, klein deukje en bij de kofferbakrand wat schade van het inladen, maar dit wordt nog allemaal netjes afgewerkt.
Wel iets geks/grappigs gehad tijdens de proefrit. We waren ongeveer 5 minuten onderweg, waarna we ineens een raar geluid hoorde toen we een bocht maakte. Even opletten dachten we, maar we hoorde niks meer. Een minuut later toen we weer een bocht namen hoorde we tik-tok-tik en daarna een schavend geluid die steeds harder en luider werd. Het klonk alsof er iets over de grond sleurde onder de auto. Wij uitgestapt en gekeken, we zagen niks. Toch maar tijdens de proefrit de verkoper gebeld of we door mochten rijden terug naar de garage (+- 5 min). Ja dat was geen probleem en zouden het nakijken. Het geluid werd erger en erger, nogmaals gestopt. Klonk alsof het de remschijven bij de voorband waren, maar ik zag niks geks. Uiteindelijk voorzichtig teruggereden en wat bleek het te zijn, er was een steentje tussen de velg en de remschijf (denk ik?) gekomen. De monteur reed stukje achteruit, ging niet weg maar haalde uiteindelijk het steentje eruit. We zijn opnieuw weer gaan proefrijden en niks geks meer gemerkt en uiteindelijk toch de auto gekocht.