D
Deleted member 12686
Heeft elke autoverkoper wel liggen voor de voorkant als het goed is
Ik denk dat mijn dealer graag de reclame heeft op de nummerplaat houderInderdaad gewoon even bij de dealer gevraagd. Kostte niets en was zo gebeurd.
maar ik heb al twee plaatsen gevonden waar ik ze voor 6.50 euro kan kopen indien mijn garage deze niet zou hebben
Garage Het Rietje in Kapellen (België) plakt zelfs een sticker 'HET RIETJE' op de achterraam. Hebben ze toch zo gedaan bij een collega van me, net boven zen achter ruitenwisser. Mochten ze er al meteen terug afhalen van mijGewoon bij je bestelling aangeven. Luxe kentekenplaten en kentekenplaat houder ZONDER reclamerommel. Of, 20% reclamekorting....![]()

Ik heb het wasstraat debacle nu zelf ook meegemaakt.Overigens helpt vastzetten van de kentekenplaten niet alleen tegen diefstal maar ook tegen verlies, als je bijv. de auto wel een door een wasstraat haalt, of door hoog gras rijdt. In plaats van popnagels zijn een paar simpele schroefjes ook nog een optie, zal iets minder helpen bij diefstal, maar als ze niet persé jouw kentekenplaten willen hebben, pakken ze dan al snel de volgende, voor wasstraat en dergelijke is er geen verschil tussen een paar schroeven of een paar popnagels.