Karoq Vragen & Weetjes

De Stip

Forumguru
@Japanese Power , ik denk nog na over de achterzijde. Wellicht komt er (door Superskoda of andere retailer) een oplossing dmv een zwart Skoda embleem dat je kunt plakken. Die zijn er nu ook wel, maar hebben vermoedelijk een bolling en van die bevestigingspunten. Er zijn er vast meer die de letters Skoda niet mooi vinden staan en liever een embleem hadden gehad. Anderzijds is het gewoon even wennen aan die kont.


Tips en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom :jaja:
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
en van die bevestigingspunten
Die zijn van kunststof en die knip je zo vlak weg met een kleine zijkniptang.

Dit ook moeten doen voorheen met de YETI en nieuwe emblemen waarvan aan één kant het gatenpatroon niet overeen kwam.
 

De Stip

Forumguru
Dus jij denkt @EdK , dat ik gewoon een embleem kan bestellen? Zijn ze dan niet rond, maar gewoon vlak? En welke moet ik dan nemen bij Superskoda?

* als ik besluit om er toch een embleem op te doen dan he ;)
 

EdK

Forumguru
Zijn ze dan niet rond, maar gewoon vlak?
Volgens mij zijn alle logo's van skoda rond !! Heb ze nog nooit bv vierkant gezien.
Maar neem aan dat je bedoelt of ze bol zijn ?
De plakzijde is zover ik weet vlak , en er zit aan de zicht zijde een lichte bolling.
Maar als ze onder Karoq op superskoda staan en je kiest de achterzijde dan is daar echt wel rekening mee gehouden...
 

De Stip

Forumguru
Ja dat bedoel ik, dat ze aan de achterzijde bol zijn. Aan de voorkant, dat begrijp ik. En om zomaar te bestellen en er dan achter te komen. Daarna uiteraard ff strak uitzoeken op welke plek het logo exact moet komen. Waarschijnlijk meten bij een Karoq MY19 die nog bij de dealer staat. Komt goed!

Vandaar mijn vraag op het forum. In ieder geval bedankt @EdK
 

De Stip

Forumguru
@EdK Nu nog even kijken welk formaat dan het beste staat. Op Superskoda staan er diverse. Klein maakt de kont optisch toch weer groter en anders dan standaard.
 

M@cer

Lid
Ik ben niet helemaal tevreden met de regensensor in mijn Karoq, wanneer het zachtjes regent (zoals al anderhalve maand) gaat wist de wisser nog vrij snel achter elkaar wat voor een enorm irritant geluid zorgt na een paar keer.

De hendel staat al helemaal naar links, maar dat helpt bijzonder weinig. Iemand een idee of dit nog aan te passen is?
 

EdK

Forumguru
@EdK Nu nog even kijken welk formaat dan het beste staat. Op Superskoda staan er diverse. Klein maakt de kont optisch toch weer groter en anders dan standaard.
ze staan er per type en voor en achterzijde
Maar kijk eens voor achterzijde Yeti of SuperB
Gewoon ff op straat of op de weg de wagens in de gaten houden , En volgens mij was het Yeti embleem in diameter het grootste embleem
 

Pendragon

Forumguru
Ik ben niet helemaal tevreden met de regensensor in mijn Karoq, wanneer het zachtjes regent (zoals al anderhalve maand) gaat wist de wisser nog vrij snel achter elkaar wat voor een enorm irritant geluid zorgt na een paar keer.

De hendel staat al helemaal naar links, maar dat helpt bijzonder weinig. Iemand een idee of dit nog aan te passen is?
Ik herken het helemaal. Ook dat de ruitenwissers na een paar keer veel geluid maken op een wat drogere ondergrond. Was al heel snel zo. Ik denk slechte ruitenwissers. Moet maar eens andere proberen. Nog niet eerder gehad met Skoda.
 
Bovenaan Onderaan