Bij gebruik van de cruise control doet mijne dat na tuning ook nog. Net even getest. 83 doet hij nog in 6, maar bij 84 schakelt hij over naar de 7Bij niet tunen kan het zomaar zijn dat je in z'n 7 zit terwijl je 80km/u rijdt.
Welke 'wensen' ('zoals jij het wilt') komen in aanmerking als daar naar gevraagd wordt?..........Ik zou bij tuning zeker een Custom Stage 1 doen zodat het afgesteld wordt zoals jij het wilt, want anders krijg je standaard software. Met DSG tuning gaat je DSG (DQ200) zeker langer mee en is hij veel beter in z'n schakelmomenten.....
En dat is dus niet waar. Het verschil zit aan de kant van de benzinemotor.Maar mijn PHEV heeft 272pk en het verschil met de 204pk versie zit in het EV gedeelte.
Als je de kop van het artikel nog eens leest zie je dat beide getuned wordenWelke 'wensen' ('zoals jij het wilt') komen in aanmerking als daar naar gevraagd wordt?

Ik heb tevens Koni schokdempers laten aanbrengen voor een veel fijnere wegligging, de wagen deint nu niet meer over de weg. Het kost wat maar een hobby mag ook iets kostenHeb de Karoq vorige week laten tunen bij Hartog Alkmaar, incl. DSG-bak. De wagen rijdt fijner, wat meer vermogen en koppel zijn merkbaar, en DSG-bak schakelt prettiger en minder snel op. De wagen reageert nu sneller en directer op het gaspedaal, dat is heel fijn want hiervoor was dat sukkelen met de DSG. Al met al tevreden een een aanrader![]()

Interessant.Ik heb tevens Koni schokdempers laten aanbrengen voor een veel fijnere wegligging, de wagen deint nu niet meer over de weg. Het kost wat maar een hobby mag ook iets kosten![]()
Ik was zo'n 1200€ kwijt incl. montageInteressant.
Wat kost zo,n set voor voor en achter?