Karoq met Eibach

Pendragon

Forumguru
@Pendragon

De Karoq is sowieso een mooie voiture, maar in deze kleur ........... super!!!!!!!! Veel plezier ervan.

PS. Geldt natuurlijk ook voor jou @Witte Yeti, alleen die van jou lijkt wat grijzer en die van @Pendragon wat meer donker groen
Dank je wel! Gisteren was het ook ander weer en wat donkerder. Misschien krijg je daardoor een andere kijk op de kleur. Vandaag maak ik wat meer foto's.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Witte Yeti

Actief lid
Dank je wel! Ik zal nog een apart stukje maken. Ik kaap nu een ander topic. Ik denk dat ik ook nog spacers wil. Gaan we nog even meten vandaag bij Mark.
Spacers heb ik (nog) niet laten plaatsen, ben eerst gaan rijden met de alleen de Eibach veren om de verandering te ervaren. Over en paar maanden ook eens kijken wat dit doet met de caravan erachter.
Ben benieuwd wat er uit het meten komt?
 

Pendragon

Forumguru
Spacers heb ik (nog) niet laten plaatsen, ben eerst gaan rijden met de alleen de Eibach veren om de verandering te ervaren. Over en paar maanden ook eens kijken wat dit doet met de caravan erachter.
Ben benieuwd wat er uit het meten komt?
Meten niet gedaan. Er zitten wintervelgen onder en die hebben andere maten als de zomerset. Komt dus later nog.
 

Pendragon

Forumguru
Voor en na, met wintervelgen.
2827f8023a133fda2dbb5276b6a775ab.jpg
bd8894968dabf3f38aa02193239b1ed1.jpg
 

EdK

Forumguru
En volgende stap is dus elektronische tellerunit in Duitsland laten inbouwen en wrappen ala je vriendje corné ? :pardon:
 
Bovenaan Onderaan