Witte Yeti
Actief lid

De auto rijdt nu veel stabieler en is niet meer zo zacht geveerd.
Dank je, mede door jou positieve reactie heb ik de keus gemaakt voor Eibach veren. Vandaag heeft mijn vrouw met de auto gereden en zij vind het net ik een hele verbetering.Veel rijplezier toegewenst! Het ziet er goed uit en als het net zo’n verbetering is ten opzichte van origineel als bij mijn Kodiaq, dan ben je een gelukkig mens.
Ja wel de reactie zal zijn dat je deze aan je dealer moet doorgeven....Pon zal het voor kennisgeving aannemen als ik deze verbetering doorgeef, zal er verder geen reactie op krijgen.
ik heb bij de dealer eerst geïnformeerd hoe het met de garantie zit met plaatsen van Eibach veren. Dat heeft geen invloed, behalve de garantie op de nieuwe veren. Die geeft Eibach.Ja wel de reactie zal zijn dat je deze aan je dealer moet doorgeven....![]()
Was erg leuk om je de goede weg op te helpen en het resultaat mag er zijn kwa looks maar vooral kwa weg gedrag. Toch mooi de eerst op de hele wereld en dankzij ons gaan de veren nu ook de markt op komen.
thnx
Nee hoor, bloedserieus.Je maakt een grapje zekers ??
Dank je wel vriend
Dikke bak vriend
Dank je wel vriend
Maak maar een film met de drone, nog leuker en mooier..Moet nog even goede foto's maken
Die gaat zeker nog komen als het weer wat beter is!JAKKES, mag ik ff een teiltje......
Maak maar een film met de drone, nog leuker en mooier..