Karoq 1.5.TSI Sportline Business

Topic in 'Mijn auto' gestart door nakharry, 02-10-2020.

1. nakharry

nakharry Forumguru Donateur

Gisteren opgehaald ... 3 weken eerder dan gepland. Prachtige kleur, in de zon is hij blauw en in de schaduw zwart :dankje: (Komt niet over op de foto,s en helaas regende het buiten).

thumbnail_IMG_8369_LI.jpg thumbnail_IMG_8374_LI.jpg thumbnail_IMG_8377_LI.jpg

SonnyBBQ, Tuulster, ertromp en 1 andere persoon vinden dit leuk.

2. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

Ziet er goed uit! Alleen dat chrome.....

3. nakharry

Ja jammer he! Dat logo komt goed (ooit hoop ik), maar die diffuser :banghead::maakmegek:

4. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

Daar verzin je ook nog wel wat op :D

5. EdK

EdK Forumguru

Zal je geheimpje vertellen, in algemeen regent het alleen buiten !!
    En dat het regende is een slecht excuus, ook die paraplu had je moeten controleren !
    Voor zelfde geld is die lek..... moet je weer terug...:nono: :cheers:

6. nakharry

Jaja pleonasme... :laugh:

Zat er maar een paraplu bij de Skoda, die is net als de dubbele bodem en het zaklampje in de achterklep wegbezuinigd schijnbaar. Iets minder "Simply Klever"zeg maar :deuk:

EdK vindt dit leuk.
  7. nakharry

Zal morgen eens kijken of de ijskrabber niet wegbezuinigd is..:maakmegek:

8. EdK

EdK Forumguru

Ach kun je altijd nog los kopen..
    Zo'n Fabia paraplu echt niet hoor, zo klein heb ik ze in de winkel nog nooit gevonden.
    Maar dochtertje vriendin is er zeer blij mee als het regent....

nakharry vindt dit leuk.
  9. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Gefeliciteerd met je aanwinst :thumbsup:

nakharry vindt dit leuk.
  10. De Stip

De Stip Forumguru Donateur

Op zich kan bij jou dat chroom aan de achterzijde wel, want je hebt immers ook van de bling bling MY21 wielen onder je Karoq.

nakharry vindt dit leuk.
  11. nakharry

Jaja gouden ketting om patta's aan doekoes mee en gaan helemaal skaffa achter de chickies aan :maakmegek:

12. nakharry

Maar die lagen tegenwoordig toch in de schuiflade onder de stoel of bij sommige modellen in de zijkant van de deur, of is dat niet meer?

13. Niwre

Niwre Lid

Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Heb mijn Sportline business vorige week helaas moeten inleveren vanwege andere werkgever. Heb er 11 maanden met plezier in gereden

14. nakharry

Dank je Niwre, hoop dat wij er ook erg veel plezier aan mogen beleven..

Hoop voor jou dat je weer een mooi stel nieuwe wielen krijgt bij je nieuwe werkgever.

15. EdK

EdK Forumguru

Bij de Fab 3 zat er een één of ander bakje onder bijrijdersstoel gemonteerd waar de plu in lag.
    Maar ik heb de bergruimtes die je los kunt kopen bij superskoda aangeschaft en er onder geschroefd. En dat bakje ligt nu bij de gemeente....
    En plu word telkens netjes opgeborgen in zijvak van de achterdeur na gebruik en weer gedroogd te zijn (ze is er zuinig op )

16. nakharry

Ja dat bedoel ik, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of dit bij de Sportline Business ook zo is... heb eigenlijk nog niet gekeken.

Je hebt ze beter opgevoed dan mij, als mijn nageslacht achterin heeft gezeten is het een zwijnenstal.

Sinds hij net 135 cm is wil hij trouwens ook niet meer achterin en is een zitverhoger ineens voor baby's :maakmegek:

17. EdK

EdK Forumguru

Het is zelfs nog erger.....
    Tijd terug viel er een snoep papiertje uit me zak wat de snerk zag gebeuren.
    Ze bukte en liep naar een prullebak en liet me even zien en weten dat papiertjes daar in moeten !
    2 minuten later komt ze naast me lopen en vraagt "heb je nog van die lekkere snoepjes in je zak ? "

Maar ze weet het van jongs af aan al dat ze er een troep van kan maken maar als we terug komen ze dat ook weer zelf mag opruimen...

nakharry vindt dit leuk.
  18. nakharry

Ze weten schijnbaar dat ik toch degene ben die de auto altijd was en stofzuig, maar dingen op straat gooien doet ie van mij ook niet. Maar schijnt tegenwoordig toch al een bijzonder ding te zijn in de opvoeding..

EdK vindt dit leuk.
  19. Niwre

Niwre Lid

Geen leaseauto meer dus om in de familie te blijven maar gekozen voor een voorraad modelletje van de O3 combi

Peter-036 vindt dit leuk.
  20. nakharry

Ook geen straf toch :thumbsup:

Deel deze pagina