Karoq 1.5.TSI Sportline Business

EdK

Forumguru
en helaas regende het buiten).
Zal je geheimpje vertellen, in algemeen regent het alleen buiten !!
En dat het regende is een slecht excuus, ook die paraplu had je moeten controleren !
Voor zelfde geld is die lek..... moet je weer terug...:nono: :cheers:
 

nakharry

Forumguru
Jaja pleonasme... :laugh:

Zat er maar een paraplu bij de Skoda, die is net als de dubbele bodem en het zaklampje in de achterklep wegbezuinigd schijnbaar. Iets minder "Simply Klever"zeg maar :deuk:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Ach kun je altijd nog los kopen..
Zo'n Fabia paraplu echt niet hoor, zo klein heb ik ze in de winkel nog nooit gevonden.
Maar dochtertje vriendin is er zeer blij mee als het regent....
 

nakharry

Forumguru
Ach kun je altijd nog los kopen..
Zo'n Fabia paraplu echt niet hoor, zo klein heb ik ze in de winkel nog nooit gevonden.
Maar dochtertje vriendin is er zeer blij mee als het regent....

Maar die lagen tegenwoordig toch in de schuiflade onder de stoel of bij sommige modellen in de zijkant van de deur, of is dat niet meer?
 
Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Heb mijn Sportline business vorige week helaas moeten inleveren vanwege andere werkgever. Heb er 11 maanden met plezier in gereden
 

nakharry

Forumguru
Dank je Niwre, hoop dat wij er ook erg veel plezier aan mogen beleven..

Hoop voor jou dat je weer een mooi stel nieuwe wielen krijgt bij je nieuwe werkgever.
 

EdK

Forumguru
Bij de Fab 3 zat er een één of ander bakje onder bijrijdersstoel gemonteerd waar de plu in lag.
Maar ik heb de bergruimtes die je los kunt kopen bij superskoda aangeschaft en er onder geschroefd. En dat bakje ligt nu bij de gemeente....
En plu word telkens netjes opgeborgen in zijvak van de achterdeur na gebruik en weer gedroogd te zijn (ze is er zuinig op )
 

nakharry

Forumguru
Bij de Fab 3 zat er een één of ander bakje onder bijrijdersstoel gemonteerd waar de plu in lag.


Ja dat bedoel ik, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of dit bij de Sportline Business ook zo is... heb eigenlijk nog niet gekeken.

Je hebt ze beter opgevoed dan mij, als mijn nageslacht achterin heeft gezeten is het een zwijnenstal.

Sinds hij net 135 cm is wil hij trouwens ook niet meer achterin en is een zitverhoger ineens voor baby's :maakmegek:
 

EdK

Forumguru
Je hebt ze beter opgevoed dan mij,
Het is zelfs nog erger.....
Tijd terug viel er een snoep papiertje uit me zak wat de snerk zag gebeuren.
Ze bukte en liep naar een prullebak en liet me even zien en weten dat papiertjes daar in moeten !
2 minuten later komt ze naast me lopen en vraagt "heb je nog van die lekkere snoepjes in je zak ? "

Maar ze weet het van jongs af aan al dat ze er een troep van kan maken maar als we terug komen ze dat ook weer zelf mag opruimen...
 

nakharry

Forumguru
Ze weten schijnbaar dat ik toch degene ben die de auto altijd was en stofzuig, maar dingen op straat gooien doet ie van mij ook niet. Maar schijnt tegenwoordig toch al een bijzonder ding te zijn in de opvoeding..
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan