Kapotte Kabelboom en het bijbehorende uurtarief

Stuiver

Forumguru
Goedenavond heer Stuiver.
Met mijn auto heb ik exact hetzelfde probleem maar is de storing na 2 maanden zoeken nog niet gevonden.
Om welke kabelboom ging het in uw geval of welke draad? En was de diagnose bij u wel snel gesteld? Ik zit nl. bij een vakgarage en niet bij de dealer wat de opsporing wellicht bemoeilijkt.
Vr gr

Gert.
Gert, ik zou willen dat ik het nog wist. Ik had last van uitvallen/stilvallen van de motor, waarna het gloeilampje ging en bleef branden. Diagnose was dat de kabel kapot was en vervangen moest worden.
Ik kan je niet verder helpen, ben ondertussen ook weer een Superb verder, dus kan heb de bonnen en papieren richting oud-papier gedaan.

gr, Jarno
 

Torredipalme

Nieuw lid
Dank alvast voor de zeer snelle reacties. Ik ga het morgen aan mijn garageman doorgeven. Hoop er verder mee te komen.

Gert.
 

Torredipalme

Nieuw lid
Goedenavond. Na de door de forumleden aangegeven opties dit doorgegeven aan mijn garage. Hij zegt dit nagegaan te hebben. Daarnaast getracht de verstuivers te controleren. Dit is maar bij 1 verstuivers gelukt. Rest kwam niet los. Al met al zou het toch opgelost zijn. Ze hadden 800 kilometer zonder problemen proef gereden.
Auto in totaal 3 maanden bij garage Beune iin Borne gestaan.
Ik heb hem afgelopen vrijdag opgehaald en na 40 km weer uitgevallen met exact zelfde probleem.
Dat was afgelopen vrijdag. Zaterdag heb ik hem verkocht. Dus uiteindelijk niet opgelost en € 3100,00 armer.

Maar dank voor uw reacties. Fijn om te merken dat er mensen zijn die mee denken om een probleem van een derde op te lossen.

Gert
 

VAG-man

Forumguru
Wat sneu Gert.
Het verhaal van de garage geloof ik niet. 800 km probleemloos rijden. Een illusie armer.
Wat rij je nu?
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
...Auto in totaal 3 maanden bij garage Beune iin Borne gestaan...

Weet je zeker dat het Beune was en niet garage Beun? ;) Voor zo'n garagerekening heb je bijna een ruilmotor er in hangen.

Edit: ik zie dat er volgens Google maps 2 verschillende garages Beune in Born zijn, misschien goed om te melden om welke garage het gaat (om te voorkomen dat een garage die er niets mee te maken heeft, hier last van heeft).
 
Laatst bewerkt:

Torredipalme

Nieuw lid
Het was in Borne, Overijssel, Garage Beune, Gildestraat 31, auto geeft er in totaal 4 maanden gestaan. Aardige mensen maar helaas te weinig vakkennis.
Veel geld en negatieve energie gekost.
 

Torredipalme

Nieuw lid
Ja bij het verhaal van de garage had ik ook wel twijfels maar je kan er nooit veel tegen inbrengen.
Ik heb hem ergens ingeruild voor een Volvo V70 laatste model. Deze heb ik nu 3 weken en hij is echt fijn. Maar na 4 maanden ellende met de Vivaro moet ik wel weer vertrouwen in techniek en vakkennis terug krijgen. Het was echt een horrorscenario.
 
Bovenaan Onderaan