Kaner - VW CC 3.6

Kanerr

Forumguru
Thanks voor de input mannen. Ben er zelf ook niet weg van. Heb ze opgehaald, dat dan weer wel :tongue:

Mocht ik ze zo niet verkocht krijgen dan laat ik ze spuiten naar een mooie zilver of antraciet kleur. Zo zien ze er in het zilver uit.

267deb0933588d48532ab4c20f23ee6f.jpg
 

Kanerr

Forumguru
UPDATE

Vorige week zondag had ik mijn usb hub ontvangen voor mijn DM. Voetruimteverlichting lag al op de plank dus nu de radio er opnieuw uitmoest maar meteen de verlichting geplaatst. Na 2 uurtjes priegelen en alles aansluiten weer alles ingebouwd en gecodeerd.

Apple carplay en Android auto werken nu beide :)

Voetruimteverlichting voor en achter ook, mooi led natuurlijk en met 10 stappen in felheid instelbaar. Heerlijk! Tijdens het rijden ook aan natuurlijk.

Blijft weinig meer over... Geen idee wat ik hierna ga doen eigenlijk. Misschien toch proberen om de LED mistlampen foutloos werkend te krijgen met wat codering via OBD11.


Vraag voor de Apple carplay gebruikers; Kan je als je stilstaat gebruik maken van Netflix? Zo ja, hoe? Als ik onderweg ergens moet wachten zou ik wel een serietje willen kijken mocht dat mogelijk zijn.
 

Kanerr

Forumguru
3 setjes wielen is wel voldoende toch? ;)

aero ga ik niet doen, staat niet mooi met oem bumpers. wrap zelfde verhaal haha. Daarbij komend dat ie na de zomer toch weggaat is het een loze investering :tongue:

Ambient denk ik wel aan, zelfde idee als wat ik in de Faab had.
 

JeSko

Forumguru
Top is toch allemaal hetzelfde, heb het zelf ook gedaan met hittebestendige Hammerite, gaat nergens heen :D
 

Kanerr

Forumguru
Nou hittebestendig is echt niet nodig :) Had het op mijn klauwen van de Fabia ook met normale lak gedaan, zat er nog goed op.
 

Kanerr

Forumguru
Zo, auto is vacation ready!

- Remschijven afgedraaid (trilden als een idioot terwijl het bijna nieuwe remmen zijn)
- Olie + filter
- Luchtfilter
- NGK Bougies
- Interieurfilter + reiniging alle luchtkanalen en een geurbomb in de auto gedaan. Ruikt veel frisser in de auto nu!
- alles weer gecontroleerd, o.a. rubbers, onderstel, banden incl de wang aan de binnenzijde, kvs extra scheutje erbij en thats it.

Ik zou nog Eibach veren plaatsen maar dat heb ik toch maar geannuleerd ivm vakantie en heb van vele vrienden/kennissen gehoord dat de wegen waar ik naartoe ga (zuiden van Turkije) open gebroken zijn en heel erg aantoe zijn..

Ik ga dus 7 sept vertrekken :D

Heb 1 van de OZ velgen als reservewiel, krik, assteun, doppensetje, ductape, tieraps, paar losse vacuumleidinkjes in de auto geplaatst voor het geval dat. Beetje MacGyver style op pad :tongue:
 

RefleCs

Forumguru
Dat is inderdaad een beste rit zeg! Maar goed je bent niet bang voor een avontuurtje volgens mij, gezien de herkomst van de auto ;)
 

Kanerr

Forumguru
Thanks!

Lijstje is zelfs meer uitgebreid nadat ik de kaarten heb gehaald bij de ANWB (heerlijk nostalgie en blijkbaar staat er bruikbare info op :D )
Heb nu ook in de auto een brandblusser, sleepkabel, accu jumpstart kabels en een ehbo kit.

Deze zijn (niet allemaal overal) verplicht in de landen waar ik doorheen rij.

Goed, heb in ieder geval de auto van binnen compleet schoongemaakt, alle ramen vet en viezigheid vrij en nu is het echt afwachten.
 

JPs_OC2

Donateur
:) Wellicht nog een aanvulling op je MacGyver set > een stuk plastic/grondzeil van een paar vierkante meter. Mocht je onverhoopt iets naast of onder de auto moeten doen dan kun je daar op zitten/liggen en zit je niet meteen onder de bagger/stof of iets dergelijks.
 

Kanerr

Forumguru
Een iets late update maargoed!
De eerste 3700km achter de rug.

Auto heeft het goed gedaan, braaf beestje.
De 2500km tot aan de Turkse grens in 22 uur gedaan, lekker veel doorgereden en heel wat stukken 160+
Gemiddeld genomen een verbruik van 1 litertje op 9km. Dikke dikke prima!

Vandaag naar een detailer gebracht, auto heeft wat liefde verdiend

Oh en wat is de DM toch heerijk icm apple carplay. Echt super!

Wat sfeerfotos;
fe65d32bdd462530a9c9c13e74705ad9.jpg

29758dbae707a0094e88667a75bdf415.jpg

90dbea7897a75f9804b9eaf79f6ff324.jpg

Elke 400km

beb66afc0288f545feadea37adc3c224.jpg

af0c3fe1ac8190c5ef1d978a1cd2fb65.jpg
 
Bovenaan Onderaan