Kaner - VW CC 3.6

SuperBeeb

Forumguru
Ik vond m leuk, maar miste toch de beleving die ik vroeger (als jong ventje) in de GTI (mk 1) en 16v (mk2, herkenbaar aan de dakantenne!) had.
 

JPs_OC2

Donateur
Gelijk heb je :jaja:. Niet al te specifiek zoeken en de tijd nemen, dan komen de leukste dingen voorbij. Wie weet?
 

Kanerr

Forumguru
Ja ik ben meer een persoon die zoekt naar de perfecte deal dan specifiek een auto in een specifieke kleur/opties/bouwjaar of km stand :D

Ik vind bijvoorbeeld een Skoda Kamiq ook erg leuk en een fijne auto, net als een T-cross.

Maar ik zag ook dat de Seat Ateca werd geleverd met een 2.0TSI :angel:
 

JeSko

Forumguru
Leuke review van mijn favoriete auto reviewer, over de Passat CC, of nee, de CC, vanaf de facelift is het officieel eigenlijk geen Passat meer. Enige wat hij aangeeft is dat het meer style over substance is, vanwege de looks gekoppeld aan de 2.0 tdi, maar dat gaat bij die van jouw niet op, natuurlijk ;)

Enjoy

 

Kanerr

Forumguru
DSG service/basis instellingen uitgevoerd. Klinkt allemaal eng (letterlijk) maar tot nu lijkt het erop dat de bak beter schakelt. Maar daar durf ik nog geen conclusies uit te trekken!
 

Kanerr

Forumguru
Pcies, lekker gassen en genieten.

Bijkomend voordeel; alle geluiden die ik hoorde zijn nu ook weg, leek op een defecte vliegwiel...
 

Kanerr

Forumguru
28 februari heb ik geschreven dat ik 'misschien' een Eibach setje zou kopen.

Al zo een maand lang irriteer ik me aan krakende veerpootlagers dus het zat al een tijd in mijn hoofd om die te vervangen. Als je de veerpoten er toch onderuit gaat halen.... Kan je net zo goed meteen de veren vervangen toch? ;)

Vandaag zag ik toevallig op Autodoc dat ze maar 138euro zijn. Nou niet zeuren maar doen.
Meteen de lagers besteld, filters en ander grut. Wil alles volgende maand gedaan krijgen zodat het gereed is voor vakantie :)

Zaterdag ook even een leuk setje velgen ophalen. Zaterdag weer fotos daarvan.
 

JeSko

Forumguru
Dus toch verlagen? Gaat goed staan :thumbsup:veren van Eibach kosten inderdaad echt bijna niks op autodoc, mijne waren ook zo'n 150 dacht ik.
 

Kanerr

Forumguru
a146f949aa15df8bf4de42122c9cb5ad.jpg

db640cc0d1405caf9224f64a58583095.jpg


Wat vinden jullie?
 

JeSko

Forumguru
Héél dik! Wat ik dan zou doen is wel het chroom weg, vind chroom met koper/brons moeilijk, daarom gaat mijn raamomlijsting ook nog zwart worden. Maar de velg zelf :thumbsup:
 

JPs_OC2

Donateur
De Superleggera III...nice, very nice indeed. :jaja: Hebbe......;)

In combinatie met donkere carrosserie kleuren zou ik zelf eerder kiezen voor een hart in antraciet/gunmetal grey.
Rest de vraag, zijn ze al van jou of is dit ff kijken/passen/uitproberen?
 

Cordoba

Forumguru
Velg is op zich wel mooi, alleen het koper/bronskleurige hart, in combinatie met alukleurige naafdoppen en velgbed, vind ik niet mooi. Als het mijn auto en mijn velgen waren zou ik óf het hart van de velg van kleur veranderen naar zwart/anthraciet/gunmetal, of het koper/brons handhaven maardat ook doortrekken naar de rest van de velg en op de auto een chroomdelete uitvoeren.
 
Bovenaan Onderaan