1. In feite stop de discussie bij Eriks afronding in post #27.
2. Nogmaals; @Erik heeft er zelf een punt achter gezet en dat respecteer ik!
3. .............zou het niet zo gek zijn om alles na Eriks afsluitende post #27 te verwijderen.
@sgl49
Mijn discussie stopt niet na mijn post #27 maar gaat onverminderd door hoor. Ik heb alleen
voor mijzelf besloten dat ik in
mijn ogen alle informatie verstrekt heb waar de discussie op gebaseerd is. Dit is voor mij de reden om
uit de discussie te stappen. Het is
niet aan mij om te stellen "jullie mogen niet meer discussi�ren over mijn item". Ik zou zeggen, ga gerust verder, misschien heeft iemand nog iets te melden waar wij met z'n allen niet aan gedacht hebben. FEEL FREE! Daarnaast heb ik er
persoonlijk vreselijk veel moeite mee dat �berhaupt de suggestie gedaan wordt om alles na post #27 te verwijderen. Ik ben
persoonlijk van mening dat je
niemand voorstellen mag doen om een post van
iemand anders te verwijderen. Daar hebben we immers moderators voor die het beleid bepalen en die dan items verwijderen die niet voldoen aan o.a.:
a. niet passen in het 'draadje';
b. die krenkend, beledigend, grievend zijn;
c. die niet van toepassing zijn op het onderwerp, in dit geval juridische aspecten (oeps, nu ga ik ook van het onderwerp af met dit bericht, maar ja, de andere kant van het muntje bekeken is deze post bijlage M van mijn post over het auteursrecht :winkie

;
d. en alle andere redenen die de moderators vaststellen c.q. bepalen.
Kortom, ik nodig iedereen uit om de discussie levend te houden en nieuwe inzichten hier te plaatsen! Misschien dat ik er dan weer op terug kom (auteursrecht) en
mijn gevoel,
mijn mening en
mijn zienswijze bijstel door
jullie nieuwe inzichten. -- > STOP = OPEN :winkie: