JP’s 2de Octavia - O3 1.4TSI Elegance Businessline

JPs_OC2

Donateur
Milotecs....staan foto's in m'n ik stel mezelf voor enzo....:D:itwasntme:

@catch me .....:banghead: had ik zelf natuurlijk ook aan kunnen denken...

Foto's en filmpjes van je O3 en dus ook de Milotec's gezien. Strakke bak. Dat Racing Blue Metallic blijft een mooie kleur en top wat je met velgen hebt gedaan! :thumbsup:
 

catch me

Forumguru
@JPs_OC2 thx, ben dr ook zeer happy mee, maar jouw kleur ook fraai, toen ik toendertijd aan het zoeken was naar een 03 wilde ik of dat racingblue, of dat topazbruin, en moest een elegance businissline zijn, was ff zoeken maar...

ik zou die uitlaatstukjes gewoon ff passen, miss eerst ff met dubbelzijdig tape erin om te kijken hoe t staat voordat je er gaten in maakt
 

JPs_OC2

Donateur
Ziet er goed uit !!
@catch me Thx! Ga straks ff aan de gang met de uitlaatdummies en dubbelzijdig tape ;)

Mooie aanwinst en perfecte aanvullingen zo te zien! Benieuwd als alles gemonteerd is!
@HotFabia80 Thx! Ben er ook superblij mee en reuze benieuwd naar hoe alles er uit gaat zien! Nou alleen nog heeeeeel geduldig alles gaan monteren/plaatsen en niet als een dolle de hele meuk er binnen een uur in rammen..:fool:
 

JeSko

Forumguru
Mooi! Brengt de achterkant meer tot balans, zou nog eens kijken voor een diffusor inderdaad, gaat hem nog meer deugd doen achteraan, maar netjes zo hoor :thumbsup:
 

JPs_OC2

Donateur
Diffusor, is een idee. Ga eens rondkijken naar exemplaren die te combineren zijn met een afneembare trekhaak.
Wie weet? ;)
 

HarrieSkoda

Forumguru
Leuke updates! Alleen passen de uitlaat sierstukjes van Milotec niet een stukje beter dan deze?
Heb het idee dat het niet helemaal lekker in elkaar past?

Ben het met je eens dat het wel opleukt als je ze wel hebt :D.
 

JPs_OC2

Donateur
Alleen passen de uitlaat sierstukjes van Milotec niet een stukje beter dan deze?
Heb het idee dat het niet helemaal lekker in elkaar past?

@HarrieSkoda

De foto's geven het niet weer maar de pasvorm is goed. Het sluit aan de boven- en zijkanten precies aan in de vorm van het grijze deel van de bumper. Aan de onderkant steekt het iets uit maar door ronde vorm valt dat alleen op als je er op je knieën naast zit.
Dit is trouwens één van de twee modellen die Milotec aanbiedt voor O3. Dit model lijkt, volgens mij, meer op het origineel van Skoda zelf. Daarom heb ik ze ook gekozen. (zie pagina 1 - grote detailfoto nadat ik ze had ontvangen) Het andere model loopt in een boven- en onderhoek in een punt uit. Sprak mij niet meteen aan.

Trouwens, hierbij nog m'n complimenten voor jouw O3. Minutieus aangepakt met een superstrak oog voor details en originaliteit. Dat belooft wat voor het volgende exemplaar :jaja:
 

JPs_OC2

Donateur
Vandaag nog een paar snelle upgrades uitgevoerd. Kost weinig tijd maar ziet er meteen beter uit :jaja:
Voetsteun, sportpedalen, Prestige vloermatten en een dubbelzijdige kofferbakmat.

upload_2021-5-11_10-45-54.png

upload_2021-5-9_16-34-18.png

upload_2021-5-9_16-34-45.png

En bij Ali nog ff een set led lampjes voor het interieur besteld. Ik had ze ook in de O2 zitten en dat went toch wel ;)
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Tsja die vloermatten is een verademing .....

Zou maar Heron of Broekhuis gestaan hebben in me wagen...
Hadden ze er meteen uitgemogen...
 

Lowietje72

Senior Member
Ik vond het al niet tof toen ze bij een beurt zomaar de kentekenplaathouder van Lakeman vervangen hadden voor een Heron versie.
Gelijk laten vervangen voor een naamloze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan