JP’s 2de Octavia - O3 1.4TSI Elegance Businessline

JPs_OC2

Donateur
Nog één nachtje slapen in Limburg voordat de O3 naar Twente verhuisd. :wavecry:
Vandaag de laatste spulletjes er uit gehaald en met de stofzuiger aan de gang gegaan. Was niet eigenlijk niet nodig, maar goed. :pardon:

Jammer genoeg even niet de mogelijkheid om de auto met de hand te wassen anders was dat ook gebeurd. De auto is allesbehalve vies maar in anderhalve week door een aantal regenbuien rijden zorgt toch voor wat 'sporen'.
Door de wasstraat halen doe ik niet, heb ik met deze auto nooit gedaan en gaat ook nu niet gebeuren.

Anyways, heb nog de nodige losse onderdelen verzameld die in de loop der jaren gedemonteerd/vervangen/nooit gebruikt zijn.
Kwam de multifunctionele pocket ( zo noemt Skoda het .. :arghh:) tegen die bij bagagepakket hoort, de letters die op de kofferbak zaten, de originele standaard kentekenverlichting, reservesleutel van de trekhaak, en nog wat items. Alles gaat met de auto mee.

20240314_Parts-S.jpg

JP's 2de Octavia - O3 1.4TSI Elegance Businessline wordt KMvrtr's 1e Octavia - O3 1.4TSI Elegance Businessline :jaja:
 
Laatst bewerkt:

JPs_OC2

Donateur
Afgelopen vrijdag was het zover. Met de BMW en de O3 van Limburg naar Twente gereden om de O3 af te leveren. :jaja:
En na er zelf nog even in gereden te hebben zit je vervolgens met een beetje weemoed vanuit je ‘nieuwe’ auto al rijdend naar je ‘oude’ te kijken. :cry:

“Huh, wees blij, je hebt weer een BMW, mooi toch?”
Ja, eg wel. Maar de O3 was, en is, een fijne auto en ik heb ‘m eigenlijk nooit zo rijdend op de snelweg gezien. Ik zat er altijd in.
Strakke bak en al zeg ik het zelf, netjes, heel netjes. :cool:

Anyways. Eenmaal aangekomen aan de koffie en meegebrachte ambachtelijke vlaai, alles doorgesproken, geregeld en de O3 toen onder de carport achtergelaten bij @KMvrtr.

Tot zover dus JP’s 2de Octavia – O3 1.4TSI Elegance Businessline.
Enne, komt er in de toekomst nog een Skoda voor de deur te staan?
Zeg nooit, nooit. Wie weet?
 

EdK

Forumguru
Zeg @KMvrtr geen bossie bloemen en een fles wijn erbij gekregen van de verkoper ??
Alleen dat stukkie dikmakende vlaai ?? :ROFLMAO:
 
Bovenaan Onderaan