Jonge Audi A4 met hoge kilometerstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Als een fabia niet aan bod komt , ga je in dat budget al veel elimineren.

Rapid … binnenruimte en al schitterend maar die achteras … pfff .. 1 keer mee gereden … :nono::nono:
 

JeSko

Forumguru
Kan zijn @leon-cupra maar ik ga geen ( tweede keer ) een auto kopen die me niet de volle 100% aanstaat. We zullen wel zien, eerst dat Frans geval kwijtspelen, en dan shoppen, er is geen haast bij die Cactus kost me amper wat en is Euro 6B benzine, vroeg of laat valt daar wel iemand op.
 

leon-cupra

Forumguru
Die achteras bij zo een rapid “springt” nogal eens bij slecht wegdek.
Nu ja, dat zijn mijn bevindingen. Reed toen met een Superb 2 wat een heerlijk comfort biedt.
Ik zou persoonlijk dan eerder liever met een Octavia met wat meer kilometers en mss wat minder opties rijden dan met een rapid. Justmy2cents.

@JeSko idd kopen wat jou 100% aanstaat.
Persoonlijk vind ik een fabia wel steeds een mooie deal. Ruimte , lelijk is hij niet, rijd nog “ca va”, ruime keuze tweedehands en betaalbaar maja … als hij jou niet bevalt … ;)

een wagen waar ik nog steeds megapositief over ben, is een VW polo. Dat rijdt echt een paar klassen hoger dan een fabia of een rapid. Pak kleiner uiteraard dan zo een rapid maar als tweede wagen maakt dat minder uit denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan