JOEPIEE vandaag ophalen:Octavia Combi 1.2TSI EBL

Luke

Forumguru
Proficiat met de wagen!! Mooie combinatie vanbinnen met dat bruine leder!
En wat die tijd betreft die je verdoet in de wagen...
Net nog een half uur achter in de auto gezeten en gewoon genoten van enkele MP3'tjes en het fantastische audiosysteem ipv in mijn bed te kruipen... :xyxthumbs:
 
@Luke: dat klinkt bekend. Zit eigenlijk elke avond wel even in de auto om weer wat mb's mp3tjes te uploaden en te luisteren. De radio klinkt inderdaad goed, terwijl de boxen niet eens op de beste plek zitten! Heb trouwens wel een beetje spijt dat ik er geen MDI in heb genomen; 1x externe harde schijf vullen met muziek en klaar, ben nu steeds met sd-kaartjes in de weer.
 

ByeByePeugeot

Actief lid
Tip

Vanuit Engeland heb ik een 32 GB SDHC kaartje over laten vliegen.
Hier zat een USB Reader/Writer bij waar je het kaartje in kunt doen.

Prijs was destijds €55,-- echter zie nu 2x 32 GB voor 74 Euro ;)
Is altijd nog goedkoper dan een Ipod van 2+ GB.
 
@ByeByePeugeot: passen die 32 GB SDHC in de Columbus? Kan die uberhaupt SDHC aan? Dat zou ook wel een relaxte aanvulling zijn op de interne HDD. En volgend jaar is 64 en 128GB vast ook al normaal te koop.
 
@LOCK: ja hoor dan kan je er nog gerust 140-150km per uur mee rijden. Ik heb er de eerste dag dat ik hem had al 100km mee gereden en merkte er niks van. Alleen een dag later had ik de koffer er afgehaald en de dakdragers laten zitten en dat was niet zo'n goed idee. Boven de 80km per uur gingen ze toen heel irritant fluiten\zingen. Dat doe ik dus nooit meer. Over een paar maanden zullen we eens kijken hoe het rijdt met volle bepakking. Komt vast wel goed!
 

Zwolly

Actief lid
volgens mij (en ik kan het verkeerd hebben) kan dat door het verborgen setup menu in de columbus.....daar kan je achterhalen welke versie je hebt...
er is een nieuwe niet officiele firmware uit die 32Gb SD kaarten zou moeten ondersteunen...heb er zelf geen ervaring mee...
 

eskimo

Nieuw lid
Gisteren mijn nieuwe Octavia Combi 1.2 TSI ELEGANCE BUSINESS LINE BLACK MAGIC opgehaald. Als extra's sunset, handsfree bluetooth en trekhaak laten aanbrengen. Op het laatste moment (Mijn dank aan Baskoda) de ovale uitlaatpijp laten monteren. Ziet er erg strak uit.

Na de eerste 100 KM de volgende zaken die opvallen (hiervoor een Ford C-max): Hoger comfort, erg goed geluidssysteem, Xenon met AFL werkt erg goed. Motor is zoals verwacht helemaal Top. Je moet echt vertellen dat er maar een 1.2 in zit anders wordt je niet geloofd.

Erg tevreden over kwaliteit van Bluetooth tel systeem werkt helder en mooi. DvD ook al afgespeeld . BTW iemand een idee hoe de beveiliging hiervan is af te halen . Zo graag als bijrijder (niet als bestuurder ) DVD's willen blijven kijken als ik rij.

Grootste compliment is echter wel dat mevrouw eskimo de auto zeer goed vindt en deze zelfs dreigt in te pikken.

foto's volgen asap




 

ebmc

Lid
Gefeliciteerd met je nieuwe wagen.

Je columbus speelt DVD af tijdens het rijden als je de volgende combinatie toetsen gebruikt (zie youtube). Het enige nadeel is dat dit na iedere start van de auto moet worden uitgevoerd. Maarja hoe vaak zul je dit daadwerkelijk gebruiken ? Ik geloof niet dat het je 140 euro waard is voor een tv/dvd vrijschakel module.

http://www.youtube.com/watch?v=HucwvWLX0GI
 
Gefeliciteerd Eskimo met de aanwinst.

Ikzelf ben ook nog steeds erg verbaasd over de prestaties van de 1.2.
Ik blijf ook uitleggen dat het 1.2 is, moet zelfs af en toe de kap open doen omdat mensen het niet geloven.

veel plezier met je nieuwe wagen.

Gr Andre
 
Bovenaan Onderaan