JOEPIEE vandaag ophalen:Octavia Combi 1.2TSI EBL

Eindelijk mag ik mijn nieuwe auto ophalen!!! Moet nog tot 12 uur wachten en ben nu al wakker..... :( Als het mooi weer blijft dan zal ik dit weekend een paar fotootjes maken en plaatsen.
 

Mick

Actief lid
Dat worden 12 lange uurtjes wachten. Veel plezier ermee, en graag wat foto's.
Gr Mick
 

mmarechal

Actief lid
en inmiddels drie uur, maar ik zou denk ik ook wel wat beters te doen hebben dan achter m'n pc kruipen, wanneer je net een nieuwe auto hebt mogen ophalen :1761:. Maar aangezien ik binnenkort waarschijnlijk ook een O2 1.2TSI mag gaan rijden, ben ik ook wel erg benieuwd naar de eerste indrukken...:icon_smile_question
 

darkprojectx

Forumguru
volgens mij komt hij niet meer naar huis vanacht? :confused:
hij had toch op zn minst even een berichtje achter kunnen laten "het wordt laat wacht maar niet op mij vanacht" :yeah:
Of zou zn vrouw/vriendin dit briefje op de koelkast gevonden hebben? :worshippy:
 
Inderdaad, nu is het alweer donker. Straks is hij eerst alvast een tank leegrijden en hem showen bij de McDrive. :winkie:

Ben ook wel benieuwd. Moet nog een week of 4.

Maar alvast gefeliciteerd met je aanwinst.
 

Dr Low

Lid
En bevalt ie al? Kan eigenlijk niet anders he. Veel 1.2's zie ik hier op het forum zeg. En vroeger lachten ze je uit als je met een 1.2 of 1.4 rijdt. Nu is het andersom, lachen wij hen uit.
 
Hoe zijn de eerste kilometers bevallen.
Hoor graag de meningen van andere 1.2 rijders, of ze net zo tevreden zijn als ik.
 
Een paar fotootjes, als het een keertje echt zonnig is dan zal ik wat betere\mooiere maken.
 

Bijlagen

  • Octavia 1 (Custom).JPG
    Octavia 1 (Custom).JPG
    26,8 KB · Weergaven: 114
  • Octavia 2 (Custom).jpg
    Octavia 2 (Custom).jpg
    24 KB · Weergaven: 98
  • Bruin leer 1 (Custom).JPG
    Bruin leer 1 (Custom).JPG
    14,8 KB · Weergaven: 91
  • Bruin leer 3 (Custom).JPG
    Bruin leer 3 (Custom).JPG
    17 KB · Weergaven: 98
  • Octavia 3 (Custom).jpg
    Octavia 3 (Custom).jpg
    23,6 KB · Weergaven: 125

ByeByePeugeot

Actief lid
Mooie bak hoor!!!

Wat mij trouwens opvalt is het uitlaatsierstuk. Ik dacht dat het twee pijpjes zouden zijn. Wat ik nu zie is het sierstuk dat ook op mijn 1.6 FSI zit.

Uiteraard de vraag, heeft de 1.2 TSI maar 1 pijp?
 
Na 4 dagen en 500km kan ik maar 1 ding zeggen: fantastisch!! De auto rijdt gewoon heel erg goed. Ok het is geen 3.6 liter BiTurbo en die kon ik ook niet leasen maar het rijdt gewoon boven verwachting. Je hebt genoeg power om meer dan gemiddeld vooruit te komen.
Dit is ook de eerste auto die ik echt helemaal zelf heb mogen samenstellen. Dat geeft toch wel een apart gevoel. Elke keer dat ik instap ben ik weer blij met mijn keuzes. Heerlijk. Leren bekleding is echt ook een aanrader, was na 1 dag al "om". Over 4 jaar neem ik het weer indien mogelijk. Autorijden vindt ik al geen straf maar nu is het echt nog fijner. Ik heb heel de zondagavond in de auto gezeten om alle instellingen aan te passen , telefoon te koppelen, de radio te testen etc. :D Nu alleen nog de HDD vullen met mp3tjes.
 

Snoeijer

Nieuw lid
Hoi Bas,

Kun je mij mededelen welk type uitlaatsierstuk je hebt (identificatienr.)? Ik heb ook al een tijdje mijn 1.2 TSI en bij het afleveren kwam ik erachter dat deze 1.2 maar 1 pijp heeft (1.2 Yeti heeft er 2). De dealer kon toen niet het afgesproken sierstuk erop zetten (dubbelpijps zoals 1.4 TSI). Heb jij bewust gekozen voor deze ovale pijp of was er ook keuze in dubbelpijps?

Groeten, Jeroen
 
Bovenaan Onderaan