JockJam's Audi A6 Avant 4G

vleier

Forumguru
Sorry ik zit nooit in een Audi dus ik weet niet waar die tekst moet staan.

Zijn er nog meer personen dan die dat halen??

En nu dus aan de goede muziek dan Q-music gebeuren word ik wel zat
 

B.Stuurder

Forumguru
Sorry ik zit nooit in een Audi dus ik weet niet waar die tekst moet staan.

Zijn er nog meer personen dan die dat halen??

En nu dus aan de goede muziek dan Q-music gebeuren word ik wel zat
Of Kerst Skyradio? :laugh:
Overigens zit ik ook niet zo vaak in een Audi, maar als ik er in 1 zit (niet ondenkbaar gezien het ontstellende aantal collega's met een Audi) dan valt het verschil in niveau wel meteen op @Bakkertje
 

Bakkertje

Forumguru
@B.Stuurder laatst in een C-klasse geleerden van een collega en die zou ik toch niet ruilen voor mijn Passat en met de A4 die mijn zwager reed (en ik als leenauto heb gehad) vond ik het ook erg meevallen in vergelijk met m'n Passat.

De A4 zou kunnen maar dan moeten er echt een paar opties op die zo'n auto meteen richting de 45k+ stuwen en dat is het me niet waard. (ben toch wel gehecht aan mijn stoelen en ACC bijvoorbeeld..) Neemt niet weg dat ik zo'n A6 wel erg kan waarderen.
 

B.Stuurder

Forumguru
@B.Stuurder laatst in een C-klasse geleerden van een collega en die zou ik toch niet ruilen voor mijn Passat en met de A4 die mijn zwager reed (en ik als leenauto heb gehad) vond ik het ook erg meevallen in vergelijk met m'n Passat.

De A4 zou kunnen maar dan moeten er echt een paar opties op die zo'n auto meteen richting de 45k+ stuwen en dat is het me niet waard. (ben toch wel gehecht aan mijn stoelen en ACC bijvoorbeeld..) Neemt niet weg dat ik zo'n A6 wel erg kan waarderen.
Laatst in een Passat van een collega gereden van €47K, dus redelijk rijk uitgerust en tevens in een A3 S-Line sedan, afgezien van het formaat, wat niet te vergelijken is natuurlijk, was de A3 toch wel erg mooi afgewerkt t.o.v. de Passat.
Vind ik dan .
 

JockJam

Senior Member
@B.Stuurder laatst in een C-klasse geleerden van een collega en die zou ik toch niet ruilen voor mijn Passat en met de A4 die mijn zwager reed (en ik als leenauto heb gehad) vond ik het ook erg meevallen in vergelijk met m'n Passat.

De A4 zou kunnen maar dan moeten er echt een paar opties op die zo'n auto meteen richting de 45k+ stuwen en dat is het me niet waard. (ben toch wel gehecht aan mijn stoelen en ACC bijvoorbeeld..) Neemt niet weg dat ik zo'n A6 wel erg kan waarderen.

Daarbij dat je een A4 en A6 ook echt niet kunt vergelijken met elkaar
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik bedoel de foto van post 31 waar je 293 rijd. Die foto op post 38 daar is de olie niet zo van belang gezien je daar op een vlakke weg met een gangetje van 140 aan het tokkelen bent..
119 graden, maar moeilijk te zien.
Overgens moet olie ook niet veel warmer worden, dan ben je je dopes kwijt en verliest de olie wel wat eigenschappen.
 

JockJam

Senior Member
119 graden, maar moeilijk te zien.
Overgens moet olie ook niet veel warmer worden, dan ben je je dopes kwijt en verliest de olie wel wat eigenschappen.

Dat klopt maar deze olie temp zie ik ook max bij 35 graden buitentemp. Deze motor is voorzien van een zeer stevige oliekoeler waardoor hij in notime terug bij 105 zit. Daarnaast heeft JD daar ook nog moois voor ingebouwd.
 

philippe bakker

Forumguru
Laatst in een Passat van een collega gereden van €47K, dus redelijk rijk uitgerust en tevens in een A3 S-Line sedan, afgezien van het formaat, wat niet te vergelijken is natuurlijk, was de A3 toch wel erg mooi afgewerkt t.o.v. de Passat.
Vind ik dan .
ja dat vind ik ook. noem het zoals het is wij Skoda rijders rijden tov een deftige Audi als deze in plastieken auto's he.
 

JockJam

Senior Member
ja dat vind ik ook. noem het zoals het is wij Skoda rijders rijden tov een deftige Audi als deze in plastieken auto's he.

Nou ik vind juist dat Skoda de laatste paar jaar enorm hard en goed op weg is wat dat betreft. Ik ben van mening dat de huidige SuperB zelfs boven de Passat zit als het kwaliteit en afwerking aankomt.
 
Bovenaan Onderaan