JockJam's Audi A6 Avant 4G

JockJam

Senior Member
Ja alloo ! Top auto maar ik wil wel es optrekken tegen jou tot 250. Es zien hoeveel ik achterblijf Tegen een 535 D win ik
Nouja laat ik het zo zeggen..... Dit lijstje heeft het al eens geprobeerd :deuk: en hebben of verloren of gingen gelijk op tot bizarre snelheden: :yeehaa:

Verloren tot de 200:
- 335i / 335D / 535D / 535i / M3 / M4
- TT-RS / RS3 / RS4 / RS5 / S6 / Q7 4.2 TDI / A8 4.2 TDI
- Porsche Carerra S / Cayenne Turbo S /
- Subaru STI WRX
- A45 AMG / C63 AMG
- Golf GTI / R32 / R
- Leon Cupra R
- Tesla Model S


Gelijkop tot ver boven de 200:
- Ferrari FF
- Porsche Panamera S

Gelijkop tot bijna 300km/h (net niet aangetikt)
- Audi R8
- 1 forum member van hier met een nieuwe SuperB 2.0 TSI 4x4 410pk (JD Stage 2)
 
Laatst bewerkt:

JockJam

Senior Member
Mooie auto! Hopen dat je er lang van mag genieten, hier worden ze regelmatig "meegenomen" en zou zelf geen oog dicht doen met zo een ding op de oprit.:nailbiting:
Thanks !!
Kwestie van goed verzekeren, goed beveiligen van de auto en je huis.
 

philippe bakker

Forumguru
Nouja laat ik het zo zeggen..... Dit lijstje heeft het al eens geprobeerd :deuk: en hebben of verloren of gingen gelijk op tot bizarre snelheden: :yeehaa:

Verloren tot de 200:
- 335i / 335D / 535D / 535i / M3 / M4
- TT-RS / RS3 / RS4 / RS5 / S6 / Q7 4.2 TDI / A8 4.2 TDI
- Porsche Carerra S / Cayenne Turbo S /
- Subaru STI WRX
- A45 AMG / C63 AMG
-
- Golf GTI / R32 / R
- Leon Cupra R
- Tesla Model S


Gelijkop tot ver boven de 200:
- Ferrari FF
- Porsche Panamera S

Gelijkop tot bijna 300km/h (net niet aangetikt)
- Audi R8
- 1 forum member van hier met een nieuwe SuperB 2.0 TSI 4x4 410pk (JD Stage 2)
Maar ik zou toch ook proberen se. Ik ga nooit een challenge uit de weg. Het spijtige is dat hier in de buurt geen ferme bakken rondrijden die willen. Ik heb nog maar 2 keer verloren en telkens tegen een andere Porsche. En dan wie bijna gelijk opging was dus die bmw 535 D tot 250 had ik 2 autolengten gepakt op hem maar aan die snelheid is dat bijna niks. Ik heb dan ingehouden omdat de bmw op 250 bleef hangen. 1 Vd 2 Porsches waar ik geen kans tegen had was echt wel straf. Op een weg die ik goed ken met veel bochten zie ik ne rappe komen in mijn spiegel. Ik denk oooh yeah fun ! Ik zet hem in sport klaar en wanneer hij bijna de inhaalmove doet duw ik plank in sport. Gaat die er keihard over maar echt hard ! Ik stond precies stil. Dan ging hij naar een bocht die ik niet hard durf nemen omdat ik hem ken. Dus ik rem af tot aanvaardbare snelheid en na de bocht zag ik niks meer Vd Porsche :) ik moest er zelf mee lachen se ! En ik dacht dan das Porsche !
 

JockJam

Senior Member
Maar ik zou toch ook proberen se. Ik ga nooit een challenge uit de weg. Het spijtige is dat hier in de buurt geen ferme bakken rondrijden die willen. Ik heb nog maar 2 keer verloren en telkens tegen een andere Porsche. En dan wie bijna gelijk opging was dus die bmw 535 D tot 250 had ik 2 autolengten gepakt op hem maar aan die snelheid is dat bijna niks. Ik heb dan ingehouden omdat de bmw op 250 bleef hangen. 1 Vd 2 Porsches waar ik geen kans tegen had was echt wel straf. Op een weg die ik goed ken met veel bochten zie ik ne rappe komen in mijn spiegel. Ik denk oooh yeah fun ! Ik zet hem in sport klaar en wanneer hij bijna de inhaalmove doet duw ik plank in sport. Gaat die er keihard over maar echt hard ! Ik stond precies stil. Dan ging hij naar een bocht die ik niet hard durf nemen omdat ik hem ken. Dus ik rem af tot aanvaardbare snelheid en na de bocht zag ik niks meer Vd Porsche :) ik moest er zelf mee lachen se ! En ik dacht dan das Porsche !

Ja dat is het vaak je moet net het geluk hebben om ze ten eerste al tegen te komen en dan ook nog het geluk hebben dat ze überhaupt willen mee gaan erin. Bovenal dit moet ook de weg en het verkeer het toelaten om dit te kunnen doen.

Div auto's uit het lijstje bevonden zich dan ook samen met mij op de Duitse Autobahn waar het is toegestaan.
 

B.Stuurder

Forumguru
Hij gaat zeker nog wel even reageren
ja, niet dat ik straks in mijn hemd sta bij het stoplicht :deuk:
Daarom ben ik ook blij met jouw kenteken, jouw auto is niet heel opvallend en zou zomaar een standaard leasebak kunnen zijn met alleen het plaatje en geen praatje. Daar vergis je je lelijk in dan. ;)
#sleeper
 

Kempes

Forumguru
Ik zou eerder op die olietemp letten....

Edit: zie nu dat het de koelvloeistof is die op 120 staat...olie kun je net niet zien blijkbaar...
 
Bovenaan Onderaan