JeSko's zoektocht naar een deftige volgende auto

JeSko

Forumguru
@RR Vliet

Ja in het wit vond ik de RS ook erg knap, al had ik destijds graag een blauwe gehad. De Golf is inderdaad kleiner dan de RS, maar ik heb er ruimte zat in samen met men kinderen van 6 en 8, ik kan mij de laatste keer niet herinneren dat de Skoda nog eens goed vol zat, twee kindjes en twee schooltassen, ohja en met de eerste tijdelijke verhuis naar mijn familielid, maar voor het overige... Boodschappen is bij mij ook altijd één kratje van de Colruyt. Het word wennen hoor, daar niet van, maar dit formaat is perfect voor mij en ik snakte ook terug naar iets kleiners.

RR Vliet

Senior Member
Oh, ik begrijp je helemaal! Die van ons wordt alleen maar voor familieritten gebruikt. Vrouw, 2 kinderen en op naar de schoonouders. Daar wil je natuurlijk ook niet dood gevonden worden dus ik neem dan al mijn poets spullen mee en ga de auto op hun oprit polijsten. Dus ja, dan moet je wel een station...

Onzin natuurlijk, Golf is een prima hatchback waarmee je veel kan. Alleen op vakantie zou 'ie een tikkie krap zijn met zn 4en. Voor jou ruim genoeg, en het zou voor mij stiekem ook geen reden zijn om hem niet te kopen. Want je krijgt er echt wel iets moois voor terug. En je kan veel zeggen, maar de isolatie van een goed aangeklede golf is echt wel wat beter dan van een Octa. Daar zou ik enorm van genieten.

JeSko

Forumguru
@RR Vliet

Ja echt op vakantie zou het krap zijn, al kan een dakkoffer uitkomst bieden. Als ik op vakantie ga is het ook maar is een weekendje met de kids alleen, dusja, heeeeeeel veel heb je niet mee, zo zonder vrouw die voor 2 maanden pakt ;)

Isolatie heb ik nog niet speciaal op kunnen letten, ik vond hem vooral stabieler en volwassener rijden, maar ook vele malen speelser toen het gas erop ging, waanzinnige bochtenwerk kan je ermee uithalen, interieur is qua afwerking wel vele malen beter dan bij mijn Octavia, dat zie je meteen.

Bovenaan Onderaan