JeSko's zoektocht naar een deftige volgende auto

JeSko

Forumguru
@DiVini76

Daar twijfel ik eigenlijk aan, ik heb de auto test gereden en je gaat eigenlijk van 355 pk en 511 nm naar 290 pk (300 halen ze echter altijd op de testbank) en 400 nm, maar dankzij de grotere IS38 Turbo en vooral het sperdiff vooraan voelt de auto net zo snel, ik zou zelfs durven zeggen dat de TCR bij matig Belgisch weer sneller is, mijn VRS eens hij echt haakte was echt sneller, maar soms lukte dat minder goed door nattere weersomstandigheden, de TCR hebben we in de regen getest en die had eigenlijk altijd grip, en trok in hoge toeren gewoon door waar de VRS dankzij de kleinere IS20 turbo wat adem verloor. Ik denk dat ik deze voorlopig stock ga houden, gaat de auto er beter van worden als ik hem stage 1 zet? De cijfers zijn aanlokkelijk maar ik heb liever wat minder wat ik altijd kwijt kan op de weg, dan meer waardoor het soms wel soms niet lukt om rap te zijn. De gedachte dat deze wagen af fabriek zo goed is doet ook veel, ik vind de zorgeloosheid die daarmee komt wel eens leuk voor de afwisseling :)

JeSko

Forumguru
Klopt die had ik ook gezien, die test heeft mij mede over de streep getrokken, ik had twee voornemens namelijk, geen 4 cylinder meer en geen voorwielaandrijving meer, whoppaaaa beide overboord :ROFLMAO: de levendigheid en speelsheid zeggen mij meer dan een 0-100 tijd, en daarin schittert de TCR, het is een comfortabele Tourer als je wilt, en een circuit auto als het begint te kriebelen, heerlijk.

Bovenaan Onderaan