JeSko's zoektocht naar een deftige volgende auto

JeSko

Forumguru
@Okki

Oeis dat geld gaan ze mij nooit aan een auto zien geven, of ik moet echt rijk worden. Ik vind trouwens de vorige Formentor knapper, al is hij in deze uitvoering en kleur wel stoer hoor.

LT83

Forumguru
Gefeliciteerd met de verkoop, mooi dat het gelukt is. Toch fijner om het hoofdstuk af te kunnen sluiten met een verkoop aan een liefhebber dan aan een opkoper. Hoofdstuk afsluiten, alleen terugdenken aan de mooie momenten!

JeSko

Forumguru
Das al gebeurd @LT83 :deuk: :deuk: :deuk: ik schaam mij kapot na mijn uitgebreide tekst over het eventjes zonder auto te doen, maar ja dan plots iets met een buitenkans en in elkaar vallende puzzelstukjes of zo:laugh:maar snel meer daarover :tongue:

En nee ik heb geen gespleten persoonlijkheid, al betrap ik mezelf erop dat ik soms wel tegen mezelf babbel :unsure::banghead:

MarcoO2

Forumguru
ik schaam mij kapot na mijn uitgebreide tekst over het eventjes zonder auto te doen, maar ja dan plots iets met een buitenkans en in elkaar vallende puzzelstukjes of zo:laugh:
Joh dat is toch heel normaal... hoef je je niet voor te schamen! Je bent er gewoon lekker transparant over ;) je neemt het leven zoals het op je afkomt en past daar je keuzes op aan. Soms sneller dan gedacht :D maar dat is prima toch?

leon-cupra

Forumguru
“Deel van dat geld” … het wordt een projectje dan. Maar met een deeltje van dat geld , iets goedkoop dus … dan denk ik aan een Mazda of Honda …

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Fout geformuleerd, het geld van de Skoda plus een deel spaargeld. Goedkoop was ie zeker niet en een project is het al helemaal niet :D het is een bijna perfect product van het fabriek af, het uitroepteken van een laatste generatie en ze zijn maar één vol jaar gebouwd ;)

Bovenaan Onderaan