Maak hem nou niet weer gek johToch super nieuws. Verkocht tegen een deftige prijs. Dat zet de deur mss terug op een kier voor iets anders ...![]()
ik schaam mij kapot na mijn uitgebreide tekst over het eventjes zonder auto te doen, maar ja dan plots iets met een buitenkans en in elkaar vallende puzzelstukjes of zo
maar snel meer daarover 

Joh dat is toch heel normaal... hoef je je niet voor te schamen! Je bent er gewoon lekker transparant overik schaam mij kapot na mijn uitgebreide tekst over het eventjes zonder auto te doen, maar ja dan plots iets met een buitenkans en in elkaar vallende puzzelstukjes of zo![]()
je neemt het leven zoals het op je afkomt en past daar je keuzes op aan. Soms sneller dan gedacht
maar dat is prima toch?Ieder denkt dat maar niemand durft het te zeggenIk weet het soms toch niet meer met mezelf hoor @MarcoO2 , maar blij te lezen dat sommige hier nog steeds geloven dat ik niet gek bendankjewel!

De Type R ontken je nietGeniale theorieën maar nee ook geen Ford en zeker geen Opel![]()

het is een bijna perfect product van het fabriek af, het uitroepteken van een laatste generatie en ze zijn maar één vol jaar gebouwd