Jesko's VW GTI TCR

EdK

Forumguru
Zo gaat die bolle gillis er binnenkort ook uitzien als die op water en brood in een vogelkooitje voor enkele jaren zit de crimineel.

Met dat heerschap zakelijk wel te maken gehad.......en een tweetal keer de hoorn erop gegooid.....

Herperduin

Forumguru
En die velgen onder die Audi echt heel lelijk. Ook ik vind de TCR echt mooier. De A3 Sportback en de A6 avant van vroeger, die waren wel mooi.

Arjan1985

Forumguru
Grappig @Herperduin ik deel je mening als ik Audi’s zoek dan zijn het die auto’s.

Overigens dacht ik dat ik je vandaag zag rijden maar bij ons in de buurt rijd ook exact in de kleurstelling als jouw auto een golf GTI TCR rond. Die rijd er ook erg netjes mee. En ziet er net zo gelikt uit als jouw bolide. Hele dikke auto om te zien. Het mooie vind ik dat deze gti niet zo agressief toont. Ingetogen eigenlijk met mooie details.

Arjan1985

Forumguru
@JeSko en zo’n oldtimer waar je eerder over sprak? Of een Audi A8 of S8 4,2 V8. Gewoon voor het geluid. Af en toe starten, stoeltje ernaast en genieten van de roffel.

JeSko

Forumguru
Wil ik wel heel graag @Arjan1985 , maar de auto zo buiten moeten slapen :( dus voorlopig geen oldie voor mij. Jammer genoeg! Nee ben vandaag niet in NL geweest met de wagen :D maar in NL is een grote community van enkel TCR rijders ( zit ik ook bij ) , hier in België zie je amper TCR's rijden, in tegenstelling tot bij jullie.

Bovenaan Onderaan