leon-cupra
Forumguru
Ben wel eens benieuwd hoe je er tegenover staat wanneer de eerste barstjes in de PPF zit … mijn broer zou het niet meer opnieuw doen rekening houdend met de kostprijs.

voorlopig heb ik er al stevig met gereden, ik merk er nog niets aan, maar uiteraard na 10k km zal ik pas echt een oordeel kunnen vellen. Voorlopig erg tevreden van, en de auto ziet wel degelijk af bij mij, zeker waar ik woon is het heel veel zand/kiezelwegen en dergelijke dus het valt niet te vermijden dat je steenslag rijd. Het gaat mij ook om de extra glans en het poetsgemak wat ik nu ervaar, dat is mij persoonlijk ook veel waard. Ja ik heb veel geld betaald, maar de wagen is ook PPF beschermd op plekken waar geen steenslag komt of ampet, ik heb bewust dat beetje extra laten doen, anders was ik nog wat goedkoper af geweest 
Da’s dezelfde logica als zeggen dat een goeie motortuning wel standaard aangeboden zou worden…Ik deel de mening van @leon-cupra , ppf spul is zwaar over-rated.
Als het echt zó goed was, werd het wel meer aangeboden en toegepast door de autofabrikanten!
Pak de muur

en de kans dat je net in dat beschadigde deeltje PPF weer een inslag krijgt is eerder klein. Altijd beter om PPF na een tijd te vervangen, dan een hele voorkant te moeten spuiten, ook naar restwaarde toe, weinig mensen willen een wagen die deels herspoten is.