Jesko's VW GTI TCR

leon-cupra

Forumguru
Kan je ook vallende sterren simuleren @JeSko ? Zie op hun site dat ze dit ook hebben :D
Is in het echt mss ook wel knapper dan op foto. Vind het in zo een G-klasse wel eventueel kunnen, maar persoonlijk zou ik het nooit doen ... of het moet standaard zijn en ik zou een RR Ghost/Spectre moeten kopen :pardon:

hemi24

Donateur
Komt de Honeycomb sticker er ook nog weer terug op?

1b9f8ef1-il_fullxfull.6931288522_72e2.jpg

JeSko

Forumguru
Nog niet @Chrisjemol , keuren voor verkoop doen ze enkel nog in de voormiddag in België, dus mijn garagist die door de dag bij de dealer werkt moet zijn vader met de auto naar de keuring laten gaan, hij gaat proberen deze week een afspraak te maken.

Herperduin

Forumguru
@JeSko En ik maar denken dat je na het naar huis rijden eerst zou gaan poetsen :cheers:. Hoe dan ook foto’s van jouw hand uiteraard zeer welkom want altijd van hoge kwaliteit.

JeSko

Forumguru
@Herperduin

De auto is al enorm proper :D maar de carwash staat op dag één zeker op de planning, dat gaat als volgt, klaarmaken, auto in, koffietje halen onderweg, carwashje doen, rondtoeren, wat gaan eten onderweg, mooie plekjes zoeken en foto's nemen, en genieten :cool:

Arjan1985

Forumguru
Hele mooie auto @JeSko! En vooral de kleur vind ik erg sjiek! Tijdloos maar ook juist modern. Ben benieuwd naar je eerste reviews van de rij eigenschappen en eventueel in vergelijk met je vorige auto’s.
Veel plezier en veilige km’ters voor onderweg

JeSko

Forumguru
Dankje @Herperduin ! Leuk om te horen :)

Dankjewel @Arjan1985 , de kleur heeft het voor mij ook gedaan, heb nu altijd al witte grijze auto's gehad, dus dit grijzig blauwe is echt eens leuk als afwisseling, eindelijk een kleurtje op mijn wagen :D dankje man! Die ervaringen zal ik hier uiteraard allemaal delen :)

Bovenaan Onderaan