Jesko's VW GTI TCR

JeSko

Forumguru
Dankje makker @skooooooda ! :D dit is een OPF, maar gelukkig klinkt hij wel goed met de Akrapovic uitlaat, dat scheelt een heel pak. Middendemper delete en dergelijke ga ik niet meer aan beginnen, dat is elk jaar wisselen voor de keuring in België, misschien een 200 cels sportcat? Maar ik heb geen idee of dat enige sound toevoegt zoals een open downpipe. Ja dat pano dak hoeft voor mij niet, ik heb het gehad op men oude Superb en ja het is fijn, maar ik zat ook vaak met stress opdat het eens een keertje mis zou gaan, nu heb ik een mooie sterrenhemel en de auto is lichter af fabriek, win win :D ja ik ben ook blij dat ik uiteindelijk de TCR gekozen heb, ik zat met veel twijfels, zoals weer eenzelfde motor, al is deze wel de sterkere Golf R motor met grotere turbo, zou het niet teveel als mijn VRS aanvoelen? Weer voorwiel? Maar de auto heeft al die twijfels weggeblazen, vanaf het messcherpe adaptieve onderstel dat al lager ligt en aanvoelt alsof je op een goede schroefset rijd, tot de 7-DSG die soepeler schakelt dan m'n oude 6-DSG, tot aan de enorme adem die de grotere turbo heeft op hogere toeren, en het sperdiff dat de auto preciezer en effectiever maakt, dit is gewoon andere koek, dat voel ik aan alles. En dan spreek ik nog niet van de vooruitgang die ik maak qua technologie aan boord..

Bovenaan Onderaan