Jesko's VW GTI TCR

EdK

Forumguru
@Okki zet ze onder je eigen bolide ..........
Van die velgen in wit of zoewart word je zeker depri.....
Zelfs met dat beetje zon van vandaag... :koffie:

Okki

Forumguru
@EdK ik ben zelf meer dan tevreden met mijn zilveren velgen. En ook nog eens uniek, want er rijdt geen tweede Arona met deze.

• Leuk
Waarderingen: EdK

Herperduin

Forumguru
Erg mooi hoor. Fijn dat je hem lekker origineel houdt, al kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het alsnog ergens bij je gaat kriebelen en begint met iets kleins. Ik ga het hoe dan ook volgen want vind het altijd fantastisch om te lezen en gun je het plezier ook. Er zijn maar weinigen die zo openlijk hun hobby voor auto’s zo weten te uiten. Ik wens je heel veel plezier en geluk met deze auto en hoop dat je er jaren van gaat genieten.

JeSko

Forumguru
Deze video toont eigenlijk heel goed aan waarom ik de TCR gekocht heb, je kan eens de bandjes warm zijn ook effectief zo rijden, als je ziet hoe deze chauffeur rond die bochten kan haken, dat doe je niet met zomaar een auto, en dat vind ik samen met zijn toch wel goede comfort zo'n pluspunt aan deze auto.

eriktv

Forumguru
Van harte @JeVol! Geniet er lekker van, laat je niet gek maken, ik zou hem lekker zo laten. Originaliteit vind ik altijd waardevol en als het origineel al zo goed is.. En.. wat een heerlijk geluid zeg :love:

JeSko

Forumguru
@eriktv

Dankje Erik! En nee hoor gek ben ik al dus ik laat het me niet maken :tongue: ja ik vind hem ook echt bangelijk klinken, zonder overdreven te zijn, en als je gewoon rustig rijd hoor je enkel een zacht geroffel maar ook weer heel subtiel. Dat is een enorm voordeel. :D

Chrisjemol

Forumguru
Hele mooie wagen, ook chique vanbinnen!
Persoonlijk vind ik alu kleur velgen veel mooier dan zwart. De velgen op je Vrs zouden hier ook mooi op staan en er wat meer uitspringen
Maar snap na zo’n uitgave wel dat je ff rustig aan doet

Filmpje vant geluid aanwezig?

Herperduin

Forumguru
Ziet er wel echt heerlijk uit. Vooral de delen door de smalle ‘tunnels’ door de rotswanden. Zat wel te hopen dat het een dedicated race / rally (afgezet terrein) zou zijn totdat ik de Peugeot 106 oid halverwege zag rijden. Je bent naar mijn mening niet helemaal verstandig bezig als je daar zo hard rijdt zonder precies te weten wat er voor je gebeurt qua verkeer. Zal iedereen een verschillende mening over hebben maar toch… Dat gezegd hebbende, schitterende auto en dito beleving denk ik zo. Rustig aan hè

Captain Hook

Forumguru
Wat @Herperduin al aangeeft. Leuk zo'n stoere scheur-maar-door-de-bergen video.
Maar de manier waarop 'ie ook die wielrenner inhaalt. Mwah... met een beetje pech gaat die onderuit door de luchtwerveling.

Alles voor de fun, en de rest zoekt het maar uit. :sick:
Doe zoiets op een circuit, of een afgesloten parcours. Maar niet ergens waar de gevolgen voor anderen catastrofaal kunnen zijn.

En ja, ik heb het letterlijk zien gebeuren, op de Stelvio. Stoere motorrijders die om gaan en gelijk overreden werden. Of een laag-bij-de-grond-auto die denkt dat 'ie de hobbels kan ontwijken door op de andere weghelft iemand anders mee te nemen de afgrond in. :shutup:

Dus voor @JeSko: gefeliciteerd met je nieuwe bolide. En dat je er maar verstandig mee mag rijden!

jesse_s93

Forumguru
Dan zit je in een ander topic te lezen en zie je ineens een onbekende avatar. Wie is dat dan? Hé, het is @JeSko met z'n nieuwe bolide! Gefeliciteerd met deze hele mooie wagen. Geniet ervan :)

leon-cupra

Forumguru
dikke proficiat met dit apparaat. Heel veel plezier ermee. Hopelijk meer geluk ermee dan met de vRS en nu kan je terug knallen zonder bij onze blauwe vrienden op te vallen. :D

Zwarte velgen zijn enorm knap bij deze kleur van de wagen. Persoonlijk wat nog knapper zou zijn, zijn bronskleurige velgen.

Die lichthemel zelf niet zo “fan” van. Komt het tjoening-gehalte wel weer wat boven. Maar ieder zijn ding uiteraard.

MarcoO2

Forumguru
Echt een hele dikke bak zo, Jeffrey! Lekker van gaan genieten! En de rust van weten dat je geen issue hebt bij een eventuele staandehouding is ook wel hele erg lekker denk ik.

JeSko

Forumguru
Thanx @Chrisjemol , als je hem in het echt ziet denk ik dat de zwarte wielen beter kloppen, het werkt gewoon op deze kleur van wagen en icm de hoogglans gelakte spoilers en trim. Nog geen filmpje, ik zal de wagen wellicht pas eind volgende week begin 2de week hebben.

@Herperduin

Ja idd die tunnels vond ik ook bangelijk!

Dankje @Captain Hook ! Doe ik hoor :)

Dankje @Alpha :D

Hahah dankje @jesse_s93 , het kan verkeren :D

Merci makker @leon-cupra :D interieur met de hemel is je ding of niet inderdaad, dit ziet er zo gelikt uit dat ik het wel apprecieer, geeft echt een sfeertje in de wagen. Je ziet ze ook niet zitten, kijk maar eens op de pagina van Antwerp Customs hoe ze dat doen, kruipt heel wat uren vakmanschap in, waar andere gewoon door je hemel prikken en je de "sterren" altijd ziet zitten, dit is gelukkig goed gedaan en kan ook uitgeschakeld worden indien gewenst. Nee hoor vind de zwarte er verreweg het beste onder staan, nice try wel ;)

Dankje @MarcoO2 ! :D inderdaad, die spanningen zijn in elk geval weg, want dit soort auto zullen ze vast en zeker wel eens staande houden voor een "volledig objectieve en willekeurige controle" :D

Bovenaan Onderaan