JeSko
Forumguru
Ik barst bijna uit mijn voegen van de spanningen, dus hierbij alvast mijn "nieuwe" auto zijn topic, benieuwd of hier ook 2-3 k berichten in gehaald worden door de jaren heen 
Het gaat dus om een Volkswagen GTI TCR 7.5 facelift, bijna full option op panoramisch dak en achteruitrijcamera na. Die camera ga ik wellicht nog laten installeren, al heb ik het nog nooit gehad en dus kan je het ook niet missen. Toch?
- 83.000 km
- bwjr 2020
- dealer onderhouden tot 4 jaar daarna bij mijn eigen garagist
- Akrapovic uitlaat ( heel blij mee, dat is een optie van 3-4 k die de auto tenminste wat sound geeft )
- sterrenhemel en ambient lighting twv 3500 euro, gedaan door Antwerp Customs ( ik heel blij mee en de kindjes ook
)
- voor de rest alles wat een TCR zowiezo extra heeft tegenover een normale GTI , zoals extra 20mm verlaagd onderstel, extra lichtgewicht velgen, de Golf R is38 turbo, standaard digitaal dashboard, DCC, Nardo (pure) Grey kleurtje, extra TCR lipjes diffuser en spoiler etc etc.
Plannen? Van genieten! Het telkens ombouwen ben ik echt klaar mee, en deze auto is zo waanzinnig goed zoals hij is, geen gedoe geen gezeur, overal kunnen komen zonder stress en weten dat je een leuk speeltje bij hebt
ga ik er dan niets aan doen? Toch wel. Al heb ik zekerheden en plannen die misschien ooit tot uitvoering komen.
Zeker nog te doen
- front clear PPF op de koplampen en de gevoelige delen vooraan, bumper, spatborden, motorkap
- zonnebandje in koetskleur
- verlengen DSG paddles
- soort van T&T toevoegen
Misschien ooit
- stage 1
- andere velgen ( stock wielen zijn al erg mooi )
- achteruitrijcamera
- R600 intake voor meer woosh geluiden
Al wat plaatjes bij deze , de sterrenhemel met vallende sterren, extra aanpasbare ambient verlichting en een subwoofer zijn het enige wat verbouwd is aan de wagen, het is gedaan door Antwerp Customs, dit is ook de enige in België die legaal gordels kan wisselen voor gekleurde bv. Dus dat zit wel goed.
Excuses voor de wazige foto's, het was al laat.
Hopelijk kan ik hier jaren van genieten, het is in elk geval de jongste wagen met de minste kilometers in de netste staat die ik ooit gekocht heb, op één kras op de voorbumper na is de auto zo goed als nieuw. Het gevoel zit dit keer echt goed met deze wagen.
Greets, Jefrey

Het gaat dus om een Volkswagen GTI TCR 7.5 facelift, bijna full option op panoramisch dak en achteruitrijcamera na. Die camera ga ik wellicht nog laten installeren, al heb ik het nog nooit gehad en dus kan je het ook niet missen. Toch?

- 83.000 km
- bwjr 2020
- dealer onderhouden tot 4 jaar daarna bij mijn eigen garagist
- Akrapovic uitlaat ( heel blij mee, dat is een optie van 3-4 k die de auto tenminste wat sound geeft )
- sterrenhemel en ambient lighting twv 3500 euro, gedaan door Antwerp Customs ( ik heel blij mee en de kindjes ook
)- voor de rest alles wat een TCR zowiezo extra heeft tegenover een normale GTI , zoals extra 20mm verlaagd onderstel, extra lichtgewicht velgen, de Golf R is38 turbo, standaard digitaal dashboard, DCC, Nardo (pure) Grey kleurtje, extra TCR lipjes diffuser en spoiler etc etc.
Plannen? Van genieten! Het telkens ombouwen ben ik echt klaar mee, en deze auto is zo waanzinnig goed zoals hij is, geen gedoe geen gezeur, overal kunnen komen zonder stress en weten dat je een leuk speeltje bij hebt
ga ik er dan niets aan doen? Toch wel. Al heb ik zekerheden en plannen die misschien ooit tot uitvoering komen.Zeker nog te doen
- front clear PPF op de koplampen en de gevoelige delen vooraan, bumper, spatborden, motorkap
- zonnebandje in koetskleur
- verlengen DSG paddles
- soort van T&T toevoegen
Misschien ooit
- stage 1
- andere velgen ( stock wielen zijn al erg mooi )
- achteruitrijcamera
- R600 intake voor meer woosh geluiden
Al wat plaatjes bij deze , de sterrenhemel met vallende sterren, extra aanpasbare ambient verlichting en een subwoofer zijn het enige wat verbouwd is aan de wagen, het is gedaan door Antwerp Customs, dit is ook de enige in België die legaal gordels kan wisselen voor gekleurde bv. Dus dat zit wel goed.
Excuses voor de wazige foto's, het was al laat.

Hopelijk kan ik hier jaren van genieten, het is in elk geval de jongste wagen met de minste kilometers in de netste staat die ik ooit gekocht heb, op één kras op de voorbumper na is de auto zo goed als nieuw. Het gevoel zit dit keer echt goed met deze wagen.

Greets, Jefrey

ik ook, al ben ik nog nooit zo blij geweest met een "basis".